First is always worst than second..

…iar aici las asa cum imi place, imaginatia fiecareia sa zboare. Poate unele se gandesc la prima masina, mai putin buna decat urmatoarea, sau prima prajitura gatita, sau..sau..sau. Ei bine, eu ma refer aici la primul post. De mult nu am mai compus un prim post. 

Am hotarat sa incep un blog nou care sa fie la curent cu viata mea, ce-mi place si ce nu-mi mai place, ca vorba aia, mai crestem, schimbam prefixul, avem alte planuri si orizonturi in viata dar si persoane pe langa noi. Muuult mai putine si mai dragi. 

Acest post e un wannabe intro. Blogul este in primul si in primul rand, un fel de oglinda a mea, in care ma vad in cuvinte. E spatiul meu pe care daca am cu cine sa il impartasesc o fac cu mare drag. De multe ori am fost inspirata, pe mai multe planuri, de ceea ce citeam pe bloguri diverse, personalitati si nu numai. 

Sunt fata, on the road spre femeie, astfel ca viata unei domnisoare poate fi de cele mai multe ori foaaarte complicata. Nu pentru ca am avea vreo problema grava, nicidecum, ci pentru ca Universul conspira impotriva noastra facandu-ne sa fim fiinte complicate cu o capacitate inedita de a complica si cele mai banale lucruri. 

Am uitat sa precizez ca am talentul de a devia de la subiect, asta nu pentru ca nu sunt organizata ci pentru ca am foarte multe de spus si nu le pot ierarhiza, ar fi nedrept. 

Pe scurt, aici se vor gasi de toate pentru toate ( pentru ca da, sunt un pic egoista si ma adresez doar companioanelor mele de sex).

 

Lasă un răspuns

