De ce nu am tenul perfect?

Intrebarea aceasta imi dadea batai de cap de ceva vreme. Am fost o norocoasa pentru ca in perioada pubertatii si inceputul adolescentei nu am avut probleme cu tenul. Nu am avut cosuri sau acnee sau doar inceput de acnee, cum am mai spus am fost o norocoasa. Tenul meu nu migra de la normal la gras si invers(vreau sa am 15 ani din nou), arata foarte bine. Acum am 21 de ani (aproape) si nu ma mai mandresc cu tenul meu. Nici acum nu am probleme cu cosurile sau alte afectiuni de genul dar este putin diferit.

Eram mai demult la cumparaturi cu o prietena si cand la raionul de cosmetice am vazut creme de fata pentru 20 de ani, m-am gandit ca deja sunt batrana. Credeam sau mai bine zis speram ca pana la 30 de ani sa nu am nevoie de creme sau alte interventii in a avea un aspect impecabil. Nu m-a, gandit din pricina socului ca aceste creme sunt destinate pentru a le folosi acum si a arata la fel de bine (sau poate mai bine) atunci cand inaintam in varsta.

Un alt factor foaaaaarte important sau chiar primul, deja cliseic, este demachierea tenului. Indiferent daca am purtat sau nu produse de machiaj in ziua respectiva, indiferent daca am iesit sau nu din casa, tenul trebuie demachiat seara inainte de culcare si dimineata. Folosirea demachiantului si atat , din nou, nu este suficienta.

Credeti-ma ca stiu foaarte bine cat de greu este sa te demachiezi cu intreg ritualul cand vii noaptea/dimineata de la petrecere sau seara obosita de la serviciu daaar daca vrem sa aratam bine, (si vrem!) trebuie sa facem un ultim efort inainte de a cadea prada somnului dulce. Si partea buna este ca nu trebuie sa tinem ochii deschisi :))!

Multa vreme am pacatuit si eu astfel pentru ca sunt o persoana destul de lenesa uneori si cand imi e somn, chiar imi este, si adorm instant. Dar cand am inceput sa-mi pun astfel de probleme la doar 20 de ani, am stabilit prioritatile si am invatat sa aman cu 5-10 minute momentul sosirii lui Mos Ene.

Asa cum spuneam ca folosirea unui simplu demachiant nu este suficienta pentru o curatare eficienta si totala, dupa demachierea tenului care ideal ar fi sa se foloseasca produse pentru ten si produse demachiante pentru ochi, trebuie sa aplicam o lotiune tonica. Nu vi s-a intamplat sa va demachiati si apoi cand aplicati o lotiune tonica, pe cottoneta/discheta demachianta sa fie inca fond de ten? Lotiunea tonica pe care o folosesc acum (Lotion Tonique tres Tonique de la Sephora) este mai mult decat amazing pentru ca in acelasi timp aceasta curata foarte bine si dupa folosirea ei seara, dimineata chiar se vede diferenta in sensul ca tenul meu este mai luminos chiar si atunci cand nu ma odihnesc foarte bine.

Asadar, dragile mele doamne si domnisoare, luati-va gandul de la creme scumpe cu tot felul de substante ce promit foarte multe sau interventii chirurgicale pentru ca a avea grija de tenul nostru este mai simplu ca niciodata.

*Lotiunea tonica o gasiti acum in orice magazin Sephora la pretul de 20 lei pt 50 ml si 40 lei pt 200 ml. Foarte affordable si de efect! *

20130807-120519.jpg

Lasă un răspuns

