Love at first.. touch

Cam asa incepe povestea INGLOT. Auzisem de produsele lor de ceva vreme si speram sa-mi achizitionez cateva la targul CosmoBeauty, dar am ratat aceasta sansa si cum stiam ca voi merge la mare, una dintre zile era destinata shopping-ului de produse de make-up. De abia asteptam, chiar daca poti comanda produsele de pe site-ul lor, de aici, este altceva cand le vezi pe toate, le atingi, o vrei si pe aia, si pe aia etc. Personal, prefer mai mult shopping-ul in maniera aceasta.

Probabil ca iubitul meu nu isi planuise deloc o sesiune de shopping in vacanta de la mare, daaar pentru mine a mers in mall si a si stat ceva in magazinul INGLOT ( love you bby).

Nu m-am aruncat sa-mi cumpar foarte multe produse pentru ca nu duc lipsa de ceva anume (dar niciodata nu-s destule), si plus ca norocul meu etern este acela de a nu avea ce-mi doresc. M-am indragostit de portocaliul din gama Rainbow care din pacate nu il aveau, nici turquoise si nici rose asa ca am ales ce imi mai placea din cele disponibile.

Sunt foarte incantata de baza de ochi ( vezi aici ) pentru ca este nevoie de foaaarte putin produs ca sa acoperi bine toata pleoapa si pentru ca are un pret mai mult decat accesibil ( 29 de lei ).

Tanjeam dupa farduri colorate dar si pigmentate, pentru ca efectul sa fie acelasi si in fotografii si am gasit la INGLOT exact ce cautam. De abia astept sa vina si in Bucuresti ( am inteles ca in cateva luni se va deschide un magazin, in Mall Baneasa ).

Momentan, nu pot sa spun vreo parere contra despre vreun produs, am vrut sa imi iau fond de ten de la ei, iar tipa de acolo mi-a recomandat unul, mi-a dat si mostre ca sa il incerc pe fata dar nu sunt foarte incantata de el.

Ca parere totala, aceasta este una foaarte buna privind absolut orice si ii recomand cu incredere atat persoanelor care practica make-up cat si tuturor doamnelor pentru uz personal!

Va las cu pozele care mentionez ca nu au iesit prea bine din pricina obiectivului 😦

Imagine

  • Freedom System AMC eye shadow square 63
  • Freedom System Eye shadow matte 366
  • Freedom System Eye shadow mattte 110
  • Freedom System Eye Shadow matte 317

Prima poza este facuta la lumina naturala, iar cea de-a doua cu blitz.

2 gânduri despre “Love at first.. touch

Lasă un răspuns

