Bridal Make-up

Hello!

Ma bucur ca trec pragul de 21 de ani prin munca pentru ca astazi am avut trei machiaje de realizat, printre care si unul pentru preferatele mele, miresicile. Miresica de astazi era foarte foarte emotionata si s-a lasat complet pe mana mea, nefacand proba de machiaj inainte. Ma simt onorata cand o miresica are incredere in mine, nestiind ce pot face si astfel simt ca am si mai multe responsabilitati pentru ca nu-mi place sa dezamagesc.

Dar bineinteles ca nu s-a intamplat asta, miresica fiind foarte incantata de rezultatul final desi la inceput nu ar fi optat pentru gene false sau ceva foarte colorat. Daaar, eu fiind intr-o dispozitie foarte buna pentru ca maine este ziua mea de nastere si pentru ca ziua nuntii este in luna august, cea mai potrivita pentru culori si bucurie am incercat coraiul de la Inglot peste care am adaugat nuanta Buck din paleta Naked si o baza de fard crem de la Flormar. Nu ma asteptam sa fie atat de rezistent, pigmentat si mat acel fard dar cu siguranta ajuta si primerul de la Inglot.

Imagine

Rezultatul final este acesta. Am ajuns la acest rezultat folosind baza pentru fata de la Sephora, fond de ten Revlon Colorstay pentru ten gras fixat de pudra compacta Stay Matte. Putin contouring cu ajutorul mixului special de la Nyx, blush cremos Dior si anticearcanul tot de la Nyx. Am adaugat si cateva fire de gene false individuale de la Ardell varianta medium pentru un plus de senzualitate si feminitate.

Eu sunt multumita de rezultat si mai ales de faptul ca miresica este incantata dupa ce s-a lasat complet pe mana mea. Nu pot sa ii urez decat multa multa fericire si echilibru in familie!

SAMSUNG CSC

2 gânduri despre “Bridal Make-up

Lasă un răspuns

