Revlon Colorstay – prima intalnire

Eram demult in cautarea unui fond de ten bun. Bun din toate punctele de vedere, pentru ca asa suntem noi fetele pretentioase dar alegerea unui fond de ten nu sta in pretentii ci este un produs foarte important pentru rutina de makeup a fiecaruia astfel ca trebuie sa luam in calcul foarte multe aspecte pentru cel mai potrivit fdt.
Prima data am vazut acest fdt la o tipa youtube beauty guru si mi-a ramas intiparit in minte numele apoi mi-a fost recomandat de catre prietena mea, make-up artist si ea, Carla, care il foloseste de ceva vreme si era foarte multumita. (Kisses Carla, gasesti fondul de ten si in Londra sau te-ai reprofilat?

20130819-145214.jpg

Bineinteles ca l-am vazut pe din ce in ce mai multe bloguri asa ca m-am hotarat sa il incerc. In ceea ce priveste pretul am auzit tot felul de variante mai ridicate sau nu, eu l-am cumparat din Real – Afi Cotroceni la pretul de 66 de lei. M-am dus acolo sa il caut pentru ca eram in Afi cand mi-am amintit si am plecat in cautare. L-am gasit, l-am probat, l-am cumparat (in nuanta 340 early tan pentru ten gras).
Mi se pare ok, acopera destul de bine iar in acelasi timp nu incarca tenul foarte mult, se intinde bine in ciuda unor pareri ca ar fi mai dificil din punctul asta de vedere si intradevar NU se ia pe telefon! (Problema pe care multe o avem, mai ales noi cele cu telefoane albe :)) )
Ce nu mi-a placut foarte mult este ca l-am folosit si pe o clienta care avea pistrui si ma asteptam sa acopere destul de bine avand in vedere ca alunitele au fost acoperite foarte bine. Si un alt mic dezavantaj descoperit in urma folosirii mai multe zile este faptul ca se demachiaza destul de greu. Desi fata pare curata, daca folosesc demachiant si tonic el tot se ia, tot raman urme de fond de ten in ciuda faptului ca nu folosesc foarte mult..

.20130819-145229.jpg

Il folosesc de cateva zile dar sunt atat de multumita incat cu siguranta il voi recumpara si refolosi dupa terminarea celui de acum. Il recomand cu incredere fetelor!
Kisses!

Lasă un răspuns

