Top 5 mascara favorite

Viciul meu in materie de produs de make-up este cu siguranta rimelul. Nu ma pot lipsi de el si cred ca orice make-up, fara putin rimel nu este complet. Asa cum sprancenele corect conturate si pensate incadreaza fata si armonizeaza chipul asa si genele frumoase indulcesc si deschid privirea.

5.  Maybelline Volum’ Express Colossal Cat Eyes

ImaginePrima experienta cu acest rimel, nu a fost una prea placuta. Nu pot sa explic de ce, pur si simplu genele mele nu il vroiau pe Cat Eyes pana cand intr-o zi, au cedat si au devenit minunata cu ajutorul lui. Mie-mi plac genele mari, lungi, cu volum, totul sa fie mult. This is me si nu trebuie sa fie nimeni de acord cu mine. Cel putin, pentru mine, prefer muuulte straturi de mascara iar cu ajutorul acestui rimel am reusit sa „fac curent” atunci cand clipeam :))

4. Lancôme Hypnôse Drama

Cred ca am inceput sa il folosesc dupa ce l-am intalnit la cursul de make-up la Il Makiage acum vreo 3 ani. Il mai folosisem din cand in cand, de la o prietena dar nu eram foarte incantata. Era un rimel, imi facea genele dragute si cam atat. Ce imi place mult mai mult decat la Cat Eyes, de aceea ocupa si un loc superior in topul meu este periuta – din poza nu se va observa foarte bine pentru ca rimelul este foarte uscat. Nu l-am aruncat de dragul de a fi acolo, cred, pentru ca in momentul de fata nu imi doresc sa il reachizitionez pentru ca nu imi lipseste. Dar periuta e speciala pentru genele mele si de asemenea, este un rimel foarte bun supranumit de mine „rimelul pentru lenesi”. De ce? Pentru ca.. stiti ce se intampla cu oamenii care dau sfaturi? Ei insisi nu tin cont de ele, si cum eu sunt indragostita de somn, adorm instant in unele momente – ei bine, o spun si o recunosc cu rusine – fara sa ma demachiez. Daaaar, dimineata cand ma trezeam, genele mele aratau mai mult decat ok.

Imagine

3. L’oreal Volume Millions de Cils – excess

Love it! Love it! Love it! Pe acesta nu l-am ales eu ci a venit mama acasa, cu o surpriza pentru mine, una foarte reusita de altfel pentru ca mi-a placut super super mult ( Mami, mi-a placut – ceea ce inseamna ca vorbind la trecut, inseamna ca s-a terminat ..:D). Periuta este groasa si putin aspra, ceea ce mie-mi place foarte mult, pentru ca e foarte ok sa mai adaugi un strat pentru volum si alungire dupa ce genele s-au uscat fara sa le incarce intr-un mod urat. Merita din toate punctele de vedere si cu siguranta, il voi achizitiona din nou.

Imagine

2. L’oreal Cil Architecte 4D 

Este rimelul pe care il folosesc in prezent si de care imi place foarte foarte mult. Un rimel bun pentru mine este un rimel care sa le faca pe toate, adica: gene lungi, curbate, dese, cu muult volum si din nou lungi. Este ceea ce ma face sa ma simt cel mai ok, si care imi completeaza look-ul de zi cu zi. De fapt, cand obtin un efect de gene false – asa cum spune si prezentarea acestui rimel – nu mai folosesc nimic altceva, in afara de fond de ten si blush. Imagine

1. The one and only : L’oreal Telescopic Carbon Black

Este unic! Este un viciu! L-am avut de peste 10 ori cred in toate variantele posibile. Sunt profund indragostita de primul rimel din gama Telescopic ( nu am poze personale pentru ca din pacate nu il mai am). E genial si sunt convinsa ca este preferatul multora dintre voi. Periuta subtire si lunga, cu peri scurti fac in asa fel incat produsul sa se distribuie pe toata lungimea unei singure gene. Are o precizie incredibila, le alungeste mai mult decat este posibil si ofera un aspect de gene false fara sa vrea. Il iubesc, pur si simplu!

ImagineImagine

Tu ce mascara preferata ai?

Pupici

*P.S: Imaginile pentru Cat Eyes si Telescopic nu imi apartin! *

3 gânduri despre “Top 5 mascara favorite

Lasă un răspuns

