Sephora Makeup Academy Palette

<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/11636359/?claim=bwnhrs7az8j”>Follow my blog with Bloglovin</a>

Hello, my darlings!

Dupa cum ati observat, unul dintre machiajele pentru Revelion l-am realizat folosind Sephora Makeup Academy Palette. Pusesem ochii de ceva vreme pe ea dar inca nu eram sigura daca sa o achizitionez sau nu (incerc sa imi tin in frau pasiunea de a cumpara produse pe care mai tarziu sa nu le folosesc) dar spre norocul meu, am primit-o cadou ❤️
Motivul pentru care am ezitat sa o cumpar a fost faptul ca nu am o parere foarte buna despre paletele cu sute de culori pentru ca de obicei, nu sunt foarte bune. Recomand astfel de palete pentru uz personal, pentru design (de obicei sunt tare dragute, si arata bine acolo la colectie) dar nu le recomand pentru efectuarea de machiaj profi. Spun asta deoarece fiind atat de multe iar pretul nu este unul foarte ridicat, am intalnit farduri care desi au culori minunate nu sunt pigmentate, nu pot fi blenduite prea bine si astfel nu obtinem rezultatul dorit.

In schimb, surpriza surprizelor este Sephora Makeup Academy Palette! Nu am incercat toate culorile, dar cele pe care le-am incercat au fost mai mult decat ok. Culorile sunt mult mai intense decat ma asteptam, nu se sterg in momentul blendingului (ca anumite farduri mono de la Sephora) , este super!

Trusa contine:
~ 72 de farduri de pleoape mate dar si sidefate
~ 1 lip primer
~ 28 de glossuri, care sunt destul de intense dar nu rezista foarte mult
~ 1 eye primer care imi place place place
~ 18 eyeliner crema, inca nu le-am incercat
~ 3 corectoare
~ 7 nuante de blush
Trusa arata asa:

20140105-190819.jpg

20140105-190828.jpg

Asadar, pentru cele care va ganditi la ea dar nu stiti daca sa o achizitionati sau nu, eu va spun ca nu este o investitie care sa nu merite. Este utila, compacta, contine si o oglinda care se pozitioneaza foarte bine si pe langa ea aveti nevoie doar de pensulele preferate si gata, frau liber imaginatiei!

Sper ca vi s-a parut utila parerea mea, astept si parerile voastre despre aceasta paleta si spor la machiaj!
Xoxo, Honey 💋

6 gânduri despre “Sephora Makeup Academy Palette

  1. Eu azi mi am luat o si surpriza trei culori crapate am ramas cu cerculetul gol.va asigur ca nu am trantit o.glosurile nu sunt rezistente,dupa o tigara fumata adio gloss.imi pare rau k am risipit 179 de lei.data viitoare voi folosi produse.mac nu stiu de ce m a mancat undeva sa iau sephora:))

    Apreciază

    • Imi pare rau ca ai avut o experienta neplacuta, eu de obicei incerc tot ce inseamna in materie de make-up si produse high-end si cele drugstore, tot timpul avem cate o surpriza, uneori si neplacuta ce e drept. Pentru cat de naspa ma asteptam sa fie fardurile de la Sephora pentru ca am mono-uri care m-au super dezamagit, acestea sunt ok.

      Apreciază

Lasă un răspuns

