Oscars 2014: Make-up Looks

Ca sa fiu in ton cu decernarea premiilor Oscar de anul acesta, va scriu acest articol in timp ce mananc pizza.

Am urmarit cu interes ceea ce au ales vedetele prezente la Premiile Oscar 2014 si asteptam ceva indraznet, intens in materie de culoare a make-up-ului si iata ca m-am inselat dar am fost placut surprinsa de machiajele naturale si elegante pentru care au optat majoritatea divelor de la Hollywood. Bineinteles ca am si cateva preferate dar si cateva look-uri care nu mi-au placut deloc.

elle-2014-oscars-best-accessories-olivia-wilde-v-xln

Olivia Wilde este una dintre preferatele mele, pentru ca este foarte frumoasa de la mama-natura nu are nevoie de mari artificii pentru a iesi in evidenta cu un aspect stralucitor.

Angelina-Jolie_glamour_2mar14_rex_b_592x888

Fara sa mai fie nevoie de nicio prezentare, Angelina Jolie, gorgeous as always purtand un machiaj ce ii evidentiaza si mai mult privirea fermecatoare si rujul in culori nude, ales de majoritatea celor prezente la ceremonie.

Julia-Roberts_glamour_2mar14_rex_b_592x888

Am tot cautat, observat si analizat si nu imi dadeam seama ce anume imi place atat de mult la Julia Roberts in aceasta fotografie pana cand mi-am dat seama … ZAMBETUL! Nu neaparat partea fizica ci faptul ca se simte optimismul si pur si simplu, faptul ca este un zambet din suflet. Cel putin asta imi inspira mie si ma face sa zambesc si eu impreuna cu ea. Imi place place place! Nu degeaba se spune ca fetele fericite sunt mai frumoase!

elle-2014-oscars-best-accessories-lupita-nyongo-v-xln-682x1024

DA! Pur si simplu da, imi place foarte mult de Lupita, culoarea pielii, rujul folosit, sprancele, coafura, rochia, totul mi se pare foarte armonios si echilibrat. Bravo si pentru premiul castigat si pentru dansul cu Pharell!

846xmeryl

Last but not least! My all time favourite, inegalabila Meryl Streep care arata uimitor si din ce in ce mai fresh. As vrea sa imbatranesc exact ca ea!

Liza-Minnelli_glamour_2mar14_PA_b_592x888_1

Liza Minelli este un exemplu de imbatranire de ASA NU, cel putin pentru mine (si sper ca pentru multe dintre voi). Analizez strict aspectul chipului si al machiajului care pentru mine lasa de dorit, mai ales ca nu inteleg ce s-a intamplat cu rujul (zoom si o sa vedeti si voi ca in coltul drept ceva s-a intamplat, si deloc bine). Sprancenele din nou mi se par gresite si poate daca nu ar fi avut atatea operatii ar fi aratat mai bine.

gaga_glamour_2mar14_PA_b_592x888

Nici despre Lady Gaga nu stiu ce sa zic, este ceva ce nu-mi place dar nu gasesc un singur element ci probabil tot aspectul nu ma incanta dar in acelasi timp imi plac genele.. Ciudat, imi plac elementele excentrice si look-urile controversate dar acum nu a fost in niciun fel.

Per total, am observat ca s-a mers pe o linie de eleganta cu care nu prea ai putea sa dai gres, rujuri in culori nude (cele mai multe) si nu pot decat sa fiu incantata, doar sunt preferatele mele si exista pentru fiecare tip de ten cate o nuanta mai mult decat perfecta!

Va las in continuare si alte poze cu beauty looks care mi-au placut!

BhxjmlmIIAAqE5N Cate-Blanchett_glamour_2mar14_rex_b_592x888 Emma-Watson_glamour_2mar14_PA_b_592x888 Jada-Pinkett-Smith_glamour_2mar14_rex_b_592x888 Kate-Hudson_glamour_2mar14_rex_b_592x888 Kerry-Washington_glamour_2mar14_rex_b_592x888 margot-robbie_glamour_2mar14_PA_b_592x888 Penelope-Cruz_glamour_2mar14_PA_b_592x888 Charlize-Theron_glamour_2mar14_rex_b_592x888

Pe voi care beauty look va inspira cel mai mult si care cel mai putin?

 

Sursa foto: http://www.glamourmagazine.co.uk/beauty/celebrity/2014/03/oscars-2014-all-the-hairstyles-and-beauty-looks#

Lasă un răspuns

