7 Dimineata

Cine ma cunoaste stie ca problema mea cea mai mare dintotdeauna este trezitul de dimineata. Ma trezesc, nu intelegeti gresit, dar nu functionez conform standardelor cam o ora dupa ce m-am trezit. Exista insa si dimineti frumoase, precum acelea in care primesti SMS de la firma de curierat in care te anunta ca iti va fi livrat un colet. Nu, chiar nu am facut nicio comanda online saptamana asta(am facut ieri) ci presupun ca stiti cam ce colet asteptam eu cu nerabdare.

Imagine

Surprizaaaa! Glumesc.. bulgarasul nu era la pachet de la Oriflame, in schimb produsele daaa.

Pachetul contine:

3 farduri de ochi crema in nuantele Beige Pearl, Olive Green si Golden Brown

ImagineImagineImagine

2 gloss-uri in nuantele Rose Glacier si Trendy Berry care sclipesc foarte fin si frumos si miros si super bine, yummy

ImagineImagine

2 oje (mama e super bucuroasa), eu avand gel pe unghii nu prea folosesc oja dar ea era foarte incantata

ImagineImagine

Un fond de ten Illuskin in nuanta Natural Beige

Imagine

Un concealer Illuskin

Imagine

Pudra Illuskin in nuanta Medium

Imagine

 

Un rimel Volume Blast Mascara

ImagineImagine

Astazi am sa fac un machiaj folosind aceste produse dar de abia astept sa incerc fardurile crema si rimelul.

Va puuuuuup ❤

Lasă un răspuns

