Smokin’ hot

Ai nevoie de un machiaj rapid si de efect? Am reteta perfecta pentru tine!

Timp de „preparare” (machiajul ochilor) : 15 minute!

Incepem prin a aplica baza folosind un fard cremos negru, eu am folosit Maybelline Color Tattoo pe care il recomand deoarece este foarte pigmentat si rezista foarte bine

Imagine

Dupa ce am aplicat baza pe pleoapa mobila si am stabilit forma pe care dorim sa o avem a machiajului, fixam aceasta baza cremoasa cu un fard negru mat, eu am folosit fardul negru din paleta Smokin’ Hot de la Barry M

Imagine

In trecerea de la negrul de pe pleoapa mobila catre arcada am folosit un fard auriu destul de sclipicios, nuanta Half Baked din paleta Naked 1 de la Urban Decay

Imagine

Pentru iluminarea arcadei am folosit PP21 de la Atelier Paris care a completat perfect intregul aspect al machiajului, este pur si simplu incredibil!

Imagine

 

Pentru linia genelor inferioare am folosit Gelul Eyeliner de la Atelier Paris + pensula Nastelle numarul 28

ImagineImagine

 

Am facut modele diferite pentru linia de tus si as vrea sa imi spuneti care va place mai mult

SAMSUNG CSC 10302648_747069515345643_8191855679896714696_n
Si bineinteles, privirea a fost accentuata de genele false Ardell (din pacate nu mai stiu numarul) aplicate cu adezivul de gene DUO Black

Imagine

Sprancele le-am conturat cu Make Up For Ever Aqua Brow nuanta 25 + pensula de sprancene de la Nastelle, numarul 17

Pentru pometi am folosit Blush-ul Sleek in nuanta Life’s a Peach combinat cu MAC Peaches + PPU 41 nuanta Salmon de la Atelier Paris

Imagine

 

ImagineImagine

Daca doriti o lista de preturi pentru produsele folosite si magazinele de unde le puteti achizitiona, let me know ❤

Urmeaza si un tutorial video pentru acest machiaj al ochilor pentru a va ajuta sa il realizati si voi, singurele in cel mai scurt timp, nu este deloc greu ! Tot ce va trebuie este rabdare si apoi atitudine pentru a purta machiajul si a fi irezistibile!

Update: 

Imagine

 

 

2 gânduri despre “Smokin’ hot

Lasă un răspuns

