Favoritele lunii Iulie / July Favorites

Maine este deja 1 August si de o saptamana, spun in fiecare zi, nu pot sa cred ca este deja August. Ma bucur, chiar daca timpul trece repede si asta nu imi place ma bucur mereu cand vine luna August (cum as putea sa nu o fac?) este luna mea petrecere (ziua de nume, ziua de nastere + vacantaaaa).

Produse favorite imi descopar in fiecare saptamana insa am decis ca voi avea la fiecare sfarsit de luna un articol, aici pe blog dar si un video pe canalul meu de YouTube in care va prezint favoritele mele, cele mai folosite produse din luna respectiva. Cum acesta ar fi primul articol de pe noul blog de acest gen, voi introduce acum „all-time favorites” pentru ca sunt produse pe care le-am achizitionat si pe care le folosesc de mai demult timp, nu doar in luna ce tocmai a trecut.

Astept in comentarii si produsele voastre preferate, de acum sau dintotdeauna. Va pupic!

Incerc sa le iau in ordinea folosirii lor, astfel:

1. Garnier Micellar Cleansing Water

Garnier_Cleansing_Micellar_Lotion_400ml_1389086279

Este o apa micelara care curata in profunzime, de cand am luat-o numai pe aceasta am folosit-o si mai am foarte foarte putin din ea. Eu am achizitioat-o din magazinul DM, de abia aparuse si avea pretul promotional de 18,99 lei pentru 400 ml insa astazi am vazut ca are pretul de aproximativ 23 lei. Efectele sunt aceleasi ca cea de la Bioderma, sunt foarte multumita de ea si este o varianta mai ieftina pe care o puteti lua in calcul.

2. Crema de fata Olay essentials complete care SPF 15

item_L_5825408_3076103

Pe aceasta o folosesc de aproximativ doua saptamani, dimineata si seara si ma simt foarte bine cu ea insa ce nu imi place este ca daca ma dau dimineata si peste 20-30 de minute incep sa ma machiez, produsele nu se intind foarte bine. Cred ca se absoarde destul de greu pe tenul meu deoarece daca o aplic inainte de culcare dimineata arat impecabil, deci necesita un timp de actiune mai indelungat.

3. Benefit The POREfessional

Benefit_The_POREfessional_PRO_Balm_Primer_22ml_1363863105Deja ma cunoasteti si stiti ca sunt un fel de Toma Necredinciosul si de cele mai multe ori iau teapa, ajung sa incerc ultima cele mai tari produse. Aproape la fel s-a intamplat si cu POREfessional. Urmaresc beauty gurus din SUA de foarte multa vreme (2007) si am vazut la Nicole Guerriero ca foloseste cu sfintenie si devotament acest produs, ea avand ca si mine oily skin, foarte greu m-am hotarat sa il incerc pana am gasit in Sephora Promenada Bucuresti, varianta mini, astfel incat nu imi parea rau daca dadeam banii pe el si nu imi era folositor (varianta mini = 47 lei). Serios?! Nu imi este folositor? M-am dus si mi-am cumparat inca o varianta mini + un tub normal. Inca astept o varianta de 2L :))

Acum lasand gluma la o parte, o sa vedeti in video ca efectul este imediat vizibil!!! Totul este matifiat, ordonat, frumos, minunat si o sa simtiti ca aveti piele de catifea. Atentie! Creeaza dependenta + note de narcisism! 🙂

4. NYX HD Concealer

2215590

Efect foarte asemanator cu cel dat de MAC Prolongwear dar din nou, o varianta mai ieftina (as spune prea ieftina pentru cat de bun e) Si cand zice ca e HD, chiar e. Serios, uitati-va la pozele mele, nu-i asa ca nu am cearcane si arat foarte bine? :)) Este doar datorita lui NYX HD Concealer pe care vi-l recomand cu mult drag, chiar nu o sa regretati ca l-ati achizitionat. Eu folosesc nuanta CW03, il am deja de cateva luni bune si nu da semne sa fie pe sfarsite, deci inca o bila alba! Il gasiti chiar aici -> Makeup Shop iar daca sunteti MUA aveti si reducere la toate produsele lor (stiti deja, dăăăă Mădălina..)

5. Blush BH Cosmetics Tulip din gama Floral Blush Duo

bhcosmetics-bh054-tulip

Probabil ati vazut deja pe pagina mea de Facebook ca este noua mea obsesie deci nu avea cum sa nu fie precizat si aici. Este primul produs de la BH Cosmetics pe care il incerc, nu avem acces foarte usor la ele nefiind si in Romania (of course – *offtopic – propunere pentru Guvern, avem nevoie de un Ministru al Frumusetii care sa introduca toate super brandurile si in Romania) dar le puteti gasi aici sau aici.

6. Bershka Lipgloss with light!

lipgloss

 

Am gasit acum 2 saptamani intamplator produse de make-up in Bershka, si eram wow! Tare, or fi bune de ceva? Tipa de acolo m-a vazut incantata si m-a simtit ca sigur o sa imi placa ceva si bineinteles ca am plecat cu nuanta de gloss recomandata de ea si anume Glow, un blush in 4 culori si setul de pensule care sunt doar frumoase, cea de pudra/blush e pufoasa. Dar preferatul meu este lipgloss-ul pentru ca este confectionat pe sistemul Color Your Smile de la Whitening Lightning dupa care tanjeam de multa vreme!

7. Baby Lips de la Maybelline

images

 

In sfarsit au ajuns si in Romania! Le adooor pe toate, sunt atat de dragute ca aspect si atat de cremoase si au un miros incredibil iar preferatul meu este bineinteles Cherry Me caci da, ador ciresele!

Cam acestea sunt produsele mele preferate din luna care astazi intra in concediu pana la anul, pe care le-am folosit aproape zilnic si pe care as vrea ca unele dintre ele sa le aveti si voi, astfel incat doua dintre aceste produse se afla in cadoul pentru voi in urma concursului de pe pagina! Care credeti ca sunt acele doua produse? Astept raspunsurile voastre in comentarii!

Va puuuuuuuuuuuuuup!

Xoxo, Honey

 

2 gânduri despre “Favoritele lunii Iulie / July Favorites

  1. daca ma intrebi pe mine,cred ca Baby Lips se numara sgur printre premiile puse la bataie! iar al doilea produs…Bershka Lipgloss 😀 am nimerit? Acestea 2 mi se par si cele mai interesante din lista ta de favorite. Si imi face cu ochiul concealerul. Am mari probleme cu cearcanele…

    Apreciază

Lasă un răspuns

