Flormar Birthday Gift

Magazinele si produsele Flormar sunt printre cele mai dragute si atractive din lumea cosmeticelor. Adica, insulitele lor din mall-uri sunt ROZ, serios? Ce poate fi mai dragut de atat? Si toate culorile acelea minunate ale ojelor si ale rujurilor care te ademenesc de la raft mai ceva ca un cantec de sirena.. Sunt minunate!
La inceput ce-i drept am fost putin reticenta in a privi produsele Flormar ca si produse de make-up profesionale. Cred ca am interactionat prima data cu Flormar acum…3 ani? Ceva de genul, iar primele produse incercate au fost ojele, au cel mai frumos rosu, nu-mi amintesc numele nuantei acum dar sunt convinsa ca mai multe dintre voi au descoperit rosul acela perfect care pentru mine a detronat chiar si cele mai luxoase branduri de nail care si sa fim serioase, era doar 5 lei o oja, acum nu mai sunt la curent cu preturile dar cu siguranta nu depasesc 10 lei. 5 lei?! Este o oja muuult prea buna si rezistenta!!!

Revenind la reticenta mea fata de calitatea produselor de make-up: mereu ezitam sa incerc fardurile de ochi sau baza de machiaj (pe aceea am ocolit-o destul de mult) deoarece eram obisnuita cu produsele din trusa mea de make-up artist, produse destul de costisitoare iar acestea aveau pentru mine un defect, erau mult prea avantajoase ca si pret (da, din pacate asa gandeam. scump = bun) GRESIT!!!

Flormar a fost singurul brand care m-a putut scoate dintr-o mare incurcatura la o sedinta foarte importanta pe care o aveam. A fost singurul brand la care am gasit un banal fard alb ca faina care era de negasit. Toate celelalte branduri cu nume mari nu mi-au fost de ajutor. Si de atunci iubesc Flormar eternally

Si cum dragostea se simte si se transmite usor si ei ma simpatizeaza si au fost minunati si mi-au oferit un super cadou pentru ziua mea de nastere!!
Multumesc Flormar Romania!!!

Sa va arat ce am primit:

IMG_1345.JPG

IMG_1256.JPG

IMG_1346.JPG

IMG_1262.JPG

IMG_1347.JPG

IMG_1352.JPG

IMG_1353.JPG

IMG_1348.JPG

IMG_1358.JPG

IMG_1355.JPG

IMG_1356.JPG

IMG_1361.JPG

IMG_1367.JPG

IMG_1365.JPG

IMG_1368.JPG

IMG_1362.JPG

IMG_1371.JPG

IMG_1370.JPG

IMG_1369.JPG

IMG_1372.JPG

IMG_1378.JPG

IMG_1374.JPG

IMG_1377.JPG

Am avut norocul de a fi deja rasfatata cu gama de ingrijire a tenului si deja am inclus pe lista preferatelor mele lotiunea tonica si crema de fata pentru ten gras. Dupa ce voi folosi gama aceasta de produse pentru ingrijire a tenului, am sa revin cu pareri si efecte asupra tenului meu.

Va puuuuup! Urmeaza muulte multe postari cu produse de make-up deoarece am primit si inca primesc foarte multe cadouri pentru ziua mea. Va multumesc tuturor care v-ati rapit chiar si o secunda pretioasa din timpul vostru sa imi urati ganduri bune dar cel mai mult ii multumesc iubitului meu pentru ca este cel mai minunat om din viata mea, care ma cunoaste perfect!!!

Lasă un răspuns

