Chocolate Bar by Too Faced Cosmetics

Obisnuiesc sa fac obsesii pentru cate un produs de make-up care devine preferatul meu o lunga perioada de timp insa acum, sunt profund indragostita si dependenta de „dulcele” meu preferat: Chocolate Bar de la Too Faced Cosmetics. Prima data cand am vazut-o nu eram atat de incantata de aceasta paleta, da era draguta, da mirosea bine, chiar foarte natural dar cam atat (Haterita de mine). Ulterior am inceput sa ii cam dau tarcoale prin Sephora dar tot nu eram convinsa ca merita sa o achizitionez. Ce-i drept culorile nu sunt unice si nici pe departe culori si nuante de care sa duc lipsa, astfel ca incercam sa fiu cat mai rationala in cumparaturile mele de make-up pana cand in ultima vreme pupilele mi se mareau considerabil si in sinea mea mi-o doream ataaat atat de mult.
O singura data i-am prezentat asa in zbor faptul ca aceasta paleta contine pudra de cacao 100% naturala si am intrebat „nu-i asa ca e dragutaaa?” iubitului meu care a tinut minte si mi-a facut cel mai frumos cadou de ziua mea de pana acum!!! Pe eaaa! (Nu-i asa ca e minunat?)

Si paleta este mi-nu-na-ta! Ce vorbeam eu ca nu duc lipsa de culori precum cele din Chocolate Bar? Pfff! Prostii! Nu se aseamana nimic cu „Candied Violet”! E superba! La fel si „Cherry Cordial” sau „Creme Brulee”.

Va las sa va minunati si voi caci eu as putea sa vorbesc cate-n luna si in stele despre Chocolate Bar!

IMG_1291.JPG

IMG_1292.JPG

IMG_1293.JPG

IMG_1294.JPG

IMG_1297.JPG

IMG_1298.JPG

IMG_1302.JPG

IMG_1305.JPG

IMG_1306.JPG

IMG_1304.JPG

IMG_1306-0.JPG

IMG_1312.JPG

IMG_1308.JPG

IMG_1307.JPG

IMG_1312-0.JPG

IMG_1315.JPG

IMG_1313.JPG

IMG_1316.JPG

IMG_1321.JPG

IMG_1325.JPG

IMG_1322.JPG

IMG_1324.JPG

IMG_1323.JPG

IMG_1326.JPG

Toate culorile sunt superbe, pigmentate, atat cele mate cat si cele sclipicioase, inca nu am realizat un machiaj cu ele dar la swatch-uri s-au comportat bine ceea ce ma face sa cred din consistenta lor ca se blenduiesc bine.
Aceasta a fost prima parte despre Chocolate Bar de la Too Faced, urmeaza swatch-urile si bineinteles machiajul! De abia astept!
Astept sugestiile voastre privind tipul de machiaj pe care l-as putea realiza cu aceasta minunata paleta!

Va puuuuup!

3 gânduri despre “Chocolate Bar by Too Faced Cosmetics

  1. Pingback: Favoritele lunii August | Honey – all about her mind

Lasă un răspuns

