Pop of color – Sleek Matte Me Brink Pink

Astazi in timp ce o pensam pe mama mea, mi-am dat seama ca nu pot sa o las sa plece asa cu machiajul ei obisnuit, putin rimel (prea putin), putin blush si cam atat. Mi-am dat seama ca are nevoie de putin mai multa culoare mai ales ca tenul si culoarea parului ii permit, si chiar si varsta, desi ea sustine ca nu este adevarat.

Ba chiar lansez o provocare, astept in comentarii sa imi spuneti, ce varsta credeti ca are 🙂

SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC

 

Am folosit Gel Eyeliner Rimmel 001 Black, care incepe sa imi placa din ce in ce mai mult iar pe buze minunatul Sleek Matte Me in nuanta Brink Pink pe care il gasiti aici. Este un produs extraordinar de bun si la un pret mai mult decat accesibil si care cu siguranta o sa va ajunga multa vreme. Eu il am de aproximativ jumatate de an si am ales nuantele Birthday Suit care poate fi purtat cu usurinta zi de zi, Brink Pink care in functie de cat de mult produs aplicam pe buze sau creionul pe care il folosim ca baza nuanta poate fi mai intensa sau mai soft si Rioja Red, preferatul meu, este rosul perfect!

Astept raspunsul vostru la „ghicitoare” si cea care va nimeri va primi, la alegere un ruj lichid Sleek Matte Me!

Aveti timp pana diseara, primul raspuns corect va fi cel castigator! ❤

Va pupaaaaaaaaaaaaam (si nu lasam urme)!

Raspunsul corect: multumesc si eu si mama,celor care au raspuns la ghicitoare! Cateva ati fost foarte aproape, cateva foaaarte dragute cu complimente de mi-au emotionat Blonda iar cele care au depasit cu mult ne gandim ca este din cauza intelepciunii care i se citeste in privire! ;))
Am avut insa o singura persoana care a nimerit: Felicitari „andreea”, varsta corecta este 46! Astept datele tale si nuanta dorita de la Sleek Matte Me pe adresa de mail madalinaa.radu@yahoo.com!

O seara minunata va doresc si va astept si la alte ghicitori!

21 de gânduri despre “Pop of color – Sleek Matte Me Brink Pink

Lasă un răspuns

