Ce stii despre BB?

De cand folosim noi produse BB? In niciun caz de foarte mult timp, si totusi, desi ne dorim foarte mult un BB, le incercam pe toate de la toate brandurile, am intalnit foarte multe persoane care nu stiu ce inseamna BB, care nu stiu care este diferenta dintre un BB si un CC, nici macar companiile mici de cosmetica nu cred ca stiu cu exactitate diferenta dintre cele doua produse insa ei lanseaza. Nu vreau sa dau nume dar am citit beneficiile unui BB specific unui brand si am ramas foarte uimita. Normal ca as fi vrut sa il cumpar, doar facea de toate, insa nu este asa! 

Una dintre materiile mele preferate a fost istoria, asa ca haideti sa incepem cu istoria BB-ului:

BB este prescurtarea folosita pentru acest produs Blemish Balm. Prin traducerea mot-a-mot a cuvintelor intelegem un balsam pentru pete, in adaptarea contextuala inseamna o crema anti-imperfectiuni. BB-ul a fost inventat in Germania anilor ’60, de catre Christine Schrammer, doctor expert in dermatologie, alergologie si anti-imbatranire, avand nu doar efect benefic medical ci si uniformizand tenul prin nuantare. BB-ul s-a bucurat de un imens succes in randul vedetelor si make-up artistilor de la Hollywood, si nu numai, succesul fiind imens si in Asia. 

SAMSUNG CSC

Desi formula initiala era asemanatoare atat prin compozitie cat si prin efect, unui fond de ten light, de-a lungul timpului, fiecare brand s-a impus si a creat proprii formule incat avem si BB cu acoperire mai mare, BB buildable etc.

Ce este special la un BB? Faptul ca reuneste mai multe atributii, cele mai importante, intr-un singur produs:

  • acopera imperfectiunile
  • are factor de protectie
  • se adapteaza in functie de tipul de ten
  • tratarea problemelor tenului
  • hidratare
  • primer inclus in compozitie

Iar toate acestea duc la ceea ce ne dorim cel mai mult: economisirea timpului! Dimineata, cand suntem in graba sa ajungem la birou, aplicam super-rapid un BB, fara sa ne folosim de accesorii speciale ci doar propriile degetele si suntem cu tenul uniformizat, tratat si reimprospatat. 

Printre cele mai bune BB-uri eu regasesc:

L’oreal Nude Magique BB

Nude-Magique-e1335819695955

Initial, pretul mi s-a parut putin ridicat dar nuuu, merita merita mai ales ca e un continut destul de mare. De fapt, nu neaparat foarte mare ci este nevoie de putin produs pentru a uniformiza intreg tenul, astfel incat este o investitie care merita din punct de vedere al calitatii dar si a duratei in timp.

Garnier Miracle Skin Perfector – my love!

bb-creams2

Este preferatul tenului meu! Mi se pare ca pentru mine are o acoperire incredibil de mare si nu spun asta pentru ca am un ten perfect si nu am nevoie de acoperire, am avut niste chestiute monstruoase care dispareau cat ai spune BB cu ajutorul lui Garnier Miracle Skin Perfector. Am ambele nuante, le folosesc non-stop, nu am mai purtat fond de ten de ceva vreme (…de fapt de azi pentru ca mi-am reluat MUFE HD si vroiam sa dau bine in poze 🙂 ), dar pana azi nu am mai folosit de muuulta vreme! Insa, si aici parerile sunt impartite: cea pentru oily skin, adica for me, e geniala, v-am mai zis! Insa prietena mea nu a fost deloc incantata de cealalta versiune, pentru tipul ei de ten si sincer nici mie nu mi se parea ca este acelasi efect..

Lioele Triple Solution BB Cream SPF 30

lioele-triple-the-solution-bb-0143df66ad709a7de103-Triple-the-Solution-BB-Cream,-50ml---Final

SPF cat?!? Ok, we need this in our lives! Produsele astea sunt geniale! Si sincer, pana sa le distribuie makeup-shop, spre rusinea mea, nu stiam de existenta lor si a acestui brand. Foarte rau! Caci sunt minunate, si merita toti banii si toata aprecierea. 

BB care nu mi-a placut absolut deloc: Maybelline Dream Fresh BB. Pentru tenul meu nu se potriveste deloc, nu spun sub nicio forma ca nu este un produs bun, minunat, extraordinar dar nu este pentru mine asa. Nu mi-a placut compozitia, este mult prea apos pentru mine (si nu cred ca am nimerit un lot mai putin bun pentru ca am avut intai eu, apoi mama, si le-am avut pe amandoua cea roz si cea bleu pentru oily skin si erau apoase deci fara acoperire mai deloc. Adica il intindeam pe fata si simteam ca ma dau cu o crema, hidratata eram ce-i drept dar nu si uniformizata deci… no Dream Fresh for me 😦 Insa iubesc Maybelline, always and forever. ❤

Sper ca vi s-a parut util acest articol si as vrea sa stiu, voi ce BB folositi?

Va puuuuuuuuuuuuuuuuup!

Honey

 

Lasă un răspuns

