New Shopping Centre: Vulcan Value Centre

Astazi s-a deschis un nou centru de shopping si un nou Carrefour acestea fiind parte din complexul Vulcan Value Centre (str. Mihail Sebastian, nr.88). Auzisem de deschiderea unui Carrefour in zona insa nu stiam ca va fi aproape un mall, mai ales sa contina H&M. Desi este foarte aproape de Liberty Center, acesta nu are magazine precum Bershka, Zara, H&M etc.
In Vulcan Value Centre a avut astazi loc si deschiderea celui de-al 6-lea magazin Flormar, magazin care a primit felicitarile staffului Vulcan Value Centre pentru cel mai frumos magazin din tot complexul. Odata cu noul magazin, Flormar implementeaza si noul concept „This is me”, unic in Romania in materie de beauty, concept ce vine in ajutorul tuturor femeilor si care propune 3 stiluri: Cool, Crazy si Elegant. Bineinteles ca mie mi-a atras atentia Crazy, pana sa vad cum se numeste :))

IMG_2242.JPG

IMG_2245.JPG

IMG_2246.JPG

Atmosfera a fost ca de obicei, ca intre prietene, fetele mai mult decat amabile si dragute si se vede ca sunt incantate de ceea ce fac, nu zambesc fortat ci natural si din suflet si nu au deloc o atitudine superioara!
Plin de culoare si voie buna, iata noul magazin Flormar:

IMG_2243.JPG

IMG_2244.JPG

IMG_2248.JPG

IMG_2249.JPG

IMG_2247.JPG

IMG_2254.JPG

IMG_2250.JPG

IMG_2253.JPG

IMG_2251.JPG

IMG_2260.JPG

IMG_2257.JPG

IMG_2258.JPG

IMG_2259.JPG

IMG_2269.JPG

IMG_2266.JPG

IMG_2277.JPG

Si ca de obicei, fetele nu te lasa sa pleci cu mana goala (oricum nu te poti abtine sa nu cumperi ceva) si am primit un super cadou:

IMG_2296.JPG

IMG_2297.JPG

IMG_2298.JPG

IMG_2299.JPG

Pe langa H&M, care ofera un voucher de 30 lei la fiecare achizitie de 100 lei mai sunt magazinele Marrionaud, Penti, DM, Deichman si din pacate atat imi amintesc acum, era extraordinar de foarte multa lume si nu am stat foarte mult.
Din H&M, mi-am luat doar o pereche de botine negre, incredibil de comode si versatile (deja mi-am format 2-3 tinute cu ele, atat cu blugi cat si cu rochite) si 2 perechi de ciorapi negri pana peste genunchi, ador stilul acesta de botina cu ciorapei inalti si o rochita

IMG_2301.JPG

IMG_2303.JPG

IMG_2308.JPG

Coada infernala:

IMG_2239-0.JPG

Si o geanta cadou de la H&M

IMG_2302.JPG

Siiii Animax, unde am intrat sa le cumpar ceva fetelor mele dar am ajuns acasa cu inca o surioara pentru ele 🙂 o surioara cu aripi, care este superbaaa si nu am putut sa plec fara ea.

IMG_2289.JPG

IMG_2290.JPG
Nu-i asa ca e superba? Numele ei este Mia Cocos :)) pentru ca la cocos m-am gandit prima data cand am vazut-o si Mia pentru ca o fetita de 4-5 anisori a botezat-o in timp ce asteptam la casă. Si i-am promis 🙂

Va puuuup si astept sa imi spuneti care este produsul vostru preferat de la Flormar!

Lasă un răspuns

