L’oreal Nude Magique Eau de Teint – Review

Pentru kit-ul meu de Make-up am cele mai bune produse de la cele mai bune branduri (Atelier Paris, MUFE, Numeric ProOf) insa pentru mine nu am mai achiziționat de mult produse. Nu imi place sa combin trusele, ce e al meu e al meu, ce e pentru clientele mele e pus deoparte si cum toata vara am folosit acelasi BB de la Garnier, nu era foarte greu de achiziționat. Dar, eram de ceva vreme in căutarea fondului de ten perfect pentru mine, pentru uz zilnic.
Oscilam intre Revecen si Vichy Dermablend, pana cand am intrat dintr-o greșeală pe aoro.ro pentru ca am Chrome-ul bombardat de reclame. Nu mi-a părut insa deloc rau ca am apăsat greșit dar cumpărăturile la 2 noaptea in pauza de scriere a eseului pentru admitere la master pot fi daunătoare bugetului :))
Pe scurt, ma abțin din rasputeri sa intru pe site-uri de genul pentru ca nu ma pot opri din cumpărat.
La fel ca acum, dar am umplut cosul de cumpăraturi in mod responsabil.
Si cum sa rezist cand am vazut fondul de ten Nude Magique de la L’oreal la care visez de muuuult? L-am vazut in repetate rânduri la beauty guru Nicole Guerriero si la Nikkie Tutorials si bineinteles ca nu găsim in magazinele din București.
Pentru cele care vor încerca sa imi spuna ce teapa imensa imi voi lua de pe aoro, tin sa le anunt ca nu am luat NICIODATA „teapa”. Nici cu (multele) parfumuri cumpărate de-a lungul timpului si nici cu produsele cosmetice!

Iată minunăția:

IMG_2790.JPG

Puncte forte:
• materialul din care este confecționat ambalajul este foarte rezistent, o sticla mata foarte groasa, rezistent la socuri
• SPF 18
• gama larga de nuante care se potrivesc (descrierea cu realitatea). Eu folosesc 150 Beige Nude si este perfecta
• textura foarte fina – comparatia cu apa? 100% adevarata! Nu il simți pe față insa are acoperire foarte buna
• este buildable
• miros placut
• finish mat, catifelat. Chiar simți ca ai catifea pe fata, nu te poti opri din mangaierea propriului ten. Atat e de placut!
• cel mai bine se aplica cu degetele – economie de timp!
• se demachiaza usor. Nu am nevoie sa revin cu dischete dupa aplicarea tonicului
• NU SE IA PE ECRANUL TELEFONULUI! Finally, dupa Revlon ColorStay, acesta este un alt fond de ten care nu se ia pe ecranul telefonului dupa ce vorbesc un pic mai mult. Voi aveti problema asta? Prietena mea, Ioana, va fi fericita din punctul asta de vedere

Puncte slabe:
• cantitatea – doar 20 ml
• rezistența in timp (dar am tenul gras, este normal pentru mine)

Prețul sau este de 52 lei pe aoro.ro si chiar este un fond de ten care merita incercat. Este unul dintre cele mai bune fonduri de ten pe care le-am incercat vreodată si cu siguranta il voi recumpara! Merita din toate punctele de vedere!
Va las sa vedeti cum se aplica in video-ul următor si astept sa imi spuneti părerile voastre despre el sau daca va tentează sa il Cumpărați ❤️

http://youtu.be/c2URYEzmU2A

7 gânduri despre “L’oreal Nude Magique Eau de Teint – Review

  1. Îl am și yo pe individ. Este foarte bun într-adevăr. Cam lichid după gustul meu și tot timpul reușesc să murdăresc ceva. Totuși cred că are alcool în compoziție. Mi s-a întâmplat de vrei doua ori să am un „coș deschis” și m-a terminat cu usturimea.

    Apreciază

Lasă un comentariu