Accesories Fever – OOTD

Hello girls! Ati simtit ce frig a fost in seara asta? Vine toamna serios saaau poate doar ne pacaleste insa astazi am ales o ținută pentru o vreme potrivită dar elementul surpriza este accesoriul pe care l-am purtat. Este surpriza pentru ca eu nu prea port accesorii, in funcție de ținută port ceas si inelul (de la iubitul meu) de care nu ma despart niciodata.
Astazi insa, in timp ce faceam Karaoke in oglinda iar parul imi flutura a la Hollywood cu ajutorul foehn-ului a căzut ceva pe langa mine din dulap. Era EA! Pălăria!

IMG_2995.JPG

Imi amintea ca este de foarte mult timp la mine in dulap si ca tot de atat de mult timp nu am mai purtat-o si cum plănuiam sa am o ținută lejera mi-am dat seama ca se potriveste imediat cu ceea ce pregatisem sa ma imbrac.

Pălăria am achiziționat-o de la Terranova din Brașov acum 7 ani ( wow ).

IMG_2984.JPG

IMG_2975.JPG

IMG_2981.JPG

IMG_2983.JPG

Pentru ca e ba cald, ba răcoare am ales sa port un maieu alb de la H&M pe care il combin in multe ținute si pe deasupra o camasa in carouri alb-albastre, sa ma simt un pic școlariță, de la Reserved.

IMG_2966.JPG

In timp ce faceam poza asta in playlist a urmat Lana del Rey – Blue Jeans. Funny, nu? Cantam blue jeans, white Shirt.. Stai putin, asa sunt îmbrăcată :))

IMG_2993.JPG

IMG_2968.JPG

IMG_2992.JPG
Încălțăminte: o pereche de balerini negri cu model de piele de sarpe de la Bershka.

Pentru machiaj am incercat sa fac o Combinație de culori si produse pentru buze si a ieșit ceva neasteptat care imi place la nebunie! New combo lips love ❤️

Iata si video-ul, imi cer scuze pentru calitate, din pacate nu l-am putut salva in varianta HD 😦

Va puuuuuup!
Honey

4 gânduri despre “Accesories Fever – OOTD

Lasă un răspuns

