Toamna se numara…outfit-urile!

Postarile mele cu subiectul OOTD sunt prea putine din simplul motiv ca nu are cine sa imi faca poze (am incercat cu mama, dar nicio sansa 🙂 ), sunt foarte pretentioasa si prefer sa nu postez daca nu am continut de calitate, iar selfie-urile unui intreg outfit sunt al naibii de grele 🙂

Insa, incet-incet, incerc sa rezolv si partea aceasta deoarece am cateva tinute care imi plac la nebunie si pe care vreau sa le impartasesc cu voi. Si cum si eu sunt sales addict si innebunita dupa haine frumoase, de calitate si IEFTINE nu pot sa nu o urmaresc si sa o admir pe Dana Rogoz  (love you, girl!). Desi nu o cunosc personal (inca), ma simt foarte „aproape” de ea, am crescut cu ea si a fost prezenta in toate etapele vietii mele de pana acum, iar acum este o femeie adevarata, este mama, este una dintre persoanele care merita titlul de The One si chiar imi place foarte foarte mult felul ei de a fi. Nu citesti o vedeta cand intri pe blogul ei, ci o bloggerita pasionata de ceea ce face care nu are un scop ascuns. De aceea, m-am hotarat sa particip la concursul organizat de ea (nu stiu daca ati observat dar nu prea particip la concursuri, pentru ca nu imi place..).

Postarea ei si doua outfit-uri super super, le gasiti aici.

Tema acestui concurs o privesc mai mult ca pe o provocare, acesta fiind un prim-pas catre voi in cunoasterea stilului si preferintelor mele vestimentare. Si desi sunt innebunita dupa vara, in materie de fashion toamna este preferata mea! Cele mai frumoase haine si cele mai frumoase outfit-uri se pot realiza cu hainele pentru toamna! Oh, si incaltamintea! Asa ca pentru toamna aceasta m-ar tenta foarte mult sacourile dar si puloverele XXL, purtate intr-un stil mai „nebun” si tocuri! Toamna asta vreau tocuri! (Chiar daca am 1,78 inaltime..)

10647045_527076274090250_5643182704642904861_n

 

Nu el el tocmai XXL si cum imi imaginam dar este un pulover foarte dragut pe care l-as combina cu o pereche de jeansi slim fit sau boyfriend ca acestia

jeans

 

Tocuri nu am gasit dar este inca vreme ok de balerini:

vvvvvvv

Daca ma uit mai bine la gentutele din poza cu jeansii, incep sa imi placa si ele desi as prefera sa le vad in realitate si sa imi dau seama mai bine, cum le-as asorta.

Imi place foarte mult si aceasta jacheta (spun ei)

ba

 

Si cum mereu ma gandesc la EL, i-as alege o pereche de jeansi slim fit/premium slim fit (sau premium regular, mai intai sa probam)

jboy

 

Pantofii din partea stanga a imaginii (modelul cu camasa in carouri pentru ca amandoi iubim pentru el pantofii de piele intoarsa, iar acestia sunt mai casual, par comozi) si un tricou polo (dar aici nu am gasit).

10696419_527076004090277_8916957539196752852_n

 

Cam acestea sunt piesele care mi-au iesit in evidenta, doar din imagini si cam asa ar fi structurata o tinuta preferata de mine intr-o zi aglomerata de toamna. Nu am mai cumparat niciodata de la acest magazin si chiar sunt curioasa de calitatea produselor avand in vedere preturile destul de mici pentru unele articole. Ce parere aveti despre tinutele gandite de mine, astept sa imi spuneti printr-un comentariu si de asemenea, daca ati mai achizitionat articole vestimentare de la acest brand.

Catalogul unde gasiti Colectia de Toamna 2014 este disponibil aici si pe pagina de Facebook!

Va puuuuuuuuuuuuuuuup!

Honey

 

Lasă un răspuns

