Lime Crime Coquette

Muuulti multi pupicei colorati si parfumati pentru voi, dragile mele! Nu puteam sa va dau acesti pupici daca nu foloseam super-rujul Lime Crime in nuanta Coquette.

Daca sunteti pasionate de make-up si in special, de lumea creata de beauty gurus de pe YouTube, cu siguranta ati auzit/vazut produsele de make-up de la Lime Crime. Nu au cum sa nu te cucereasca in primul rand cu ambalajul lor, incredibil de dragut (simbolul lor este un unicorn, how cute is that??).

Bineinteles, in Romania nu se gasesc in magazine dar puteti intra in posesia lor de aici! Recomand cu mare drag comenzile de la ea de pe Facebook, este de incredere si gasiti orice noutate in materie de make-up! Pretul rujului este aproape la fel ca pretul sau originar, pe site-ul oficial fiind 18$ iar eu l-am achizitionat cu 88 lei (cred).

Chiar daca este un pret mai ridicat, spun cu mana pe inima ca acest ruj nude bate detasat nude-ul meu preferat de la MAC Creme d’Nude.

Povestea rujului: imi doream de foaaaarte mult timp, suspinam la fiecare video de pe YouTube in care aparea si stiam ca il pot comanda de pe acel cont de Facebook, dar eram nehotarata. Nu stiam daca e original, nu stiam daca vine ce trebuie, dura si destul de mult comanda.. Intr-un final, mi-am facut o „listuta” si am dat comanda la Pensule Profesionale Machiaj. „Ce se poate intampla?” Singura mea teama era sa nu mai vina comanda si sa am inima franta ulterior. Daaaar nu s-a intamplat asa!! Comanda a venit teafara si nevatamata (in afara de Maybelline Baby Skin Instant Pore Eraser, pe care ea l-a primit spart, probabil a suferit un accident in timpul transportului, si ca o super draguta ce este, nu mi l-a trimis asa!)

De ajuns cu vorba, il ador, il iubesc la nebunie, rezista incredibil de mult si de bine, este un nude perfect dupa parerea mea, in special pentru mine care am tenul mai inchis. Si miroase demential! A prajitura de abia scoasa din cuptor!

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

 

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

 

SAMSUNG CSC

 

SAMSUNG CSC

 

Desi nuanta pe care am dorit-o initial era Babette, acum parca ma bucur ca nu mai era disponibila si ca mi-a recomandat Coquette. E perfecta! Urmatoarele in wishlist-ul meu sunt:

Airborne Unicorne

lime_cirme_airborne_unicorn__grande

 

Geradium

$_35

Cosmopop

lc-cosmopop

Mint to be

Lime-Crime-Opaque-Mint-Green-Lipstick-Mint-To-Be

Styletto

 

dssdw

Daaa, eu ador culorile nebune si le-as purta fara niciun fel de problema! De abia astept sa le comand si pe acestea dar si cateva din gama Velvetine! Va invit pe site-ul oficial daca inca nu l-ati vizitat deja www.limecrime.com

Ce parere aveti despre rujurile Opaque Lipstick de la Lime Crime? Ati incercat aceste produse? 

Va puuuuuuup!

Honey


					
6 gânduri despre “Lime Crime Coquette

Lasă un răspuns

