Cosmetics Beauty Hair 2014

Articolul acesta vine cu o mica intarziere deoarece doua zile m-am chinuit cu laptopul sa salveze video-ul editat iar in urmatoarea zi m-am operat. Nimic grav! O interventie chirurgicala de ordin stomatologic foarte amuzanta de altfel, despre care o sa va povestesc intr-un articol viitor, cu sfaturi, pareri, impresii despre interventie si despre clinica unde am ales sa fac aceasta interventie.

Revenind la cumparaturile noastre.. Desi anul acesta targul a fost mai slab atat din punct de vedere al expozantilor cat si participantilor, pentru ca au fost mai mult de 50% persoane care nu lucrau in domeniu, eu am plecat cu muuuulte pungi pline cu produse minunate. Anul trecut am fost mai rezervata! Dar anul acesta nu am reusit sa fiu cumpatata si de abia astept Make-Up Fest din 25-26 Octombrie la Palatul Copiilor! Ne vedem si acolo?

Detalii despre fiecare produs gasiti in video! Atentie: necesita o punga de popcorn sau un snack mai sanatos caci are 30 de minute, iar la sfarsit am un mic anunt/cerere pentru voi gagici din Bucuresti!

Pana atunci va las cu poze dupa care va invit sa urmariti video-ul!

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

 

Vizionare placuta!

Va puuuuuuuuuuuuuuup

3 gânduri despre “Cosmetics Beauty Hair 2014

  1. Rujul pe care il porti e absolut genial ❤ ai niste trasaturi superbe si tenul tau arata foarte bine. Astept cu nerabdare o postare despre tratamentele pe care le urmezi pentru ca din ce am citit pe blog avem cam aceleasi "probleme" cu tenul.. You rock girl, kisses!:*

    Apreciază

Lasă un răspuns

