Redhead… Not

Nu stiu voi cum stati cu piticul vostru insa al meu cand se pune, nu reușesc sa scap de el. Ati spune ca e o treaba buna ca sunt „incapatanata” si fac tot ce se poate ca sa obtin ce imi doresc dar nuuu, mai bine as lasa-o balta uneori.

Asa s-a intamplat si in minunata zi de 2 Octombrie, proaspăt operata, neavând voie sa ies din casa, ce puteam sa fac? Sa imi îndeplinesc Dorințele.
Ca sa intelegeti.. O știți pe Jaclyn Hill? O știți. Si știți si ce culoare superba are parul ei in acest moment. De 22 de ani, eu am fost doar bruneta si imi doream de ceva vreme sa vad si altceva in oglinda cand imi priveam parul asa ca urmărind-o pe ea mi-am dat seama ca este ceea ce vreau.

Alina, singura la care ma tund de cand eram mica bineinteles ca nu avea timp liber decat pe la sfârșitul lunii iar piticul meu nu prea le are cu răbdarea. Asa ca am hotărât sa imi iau recuzita necesară si sa trec la treaba.

In caz ca nu știți culoarea despre care vorbesc si anume Roșul Jaclyn Hill, iată minunăția:

IMG_3546.PNG

IMG_3549.PNG

IMG_3550.PNG

Vreti sa vedeti rosul Madalina Radu? Pregătiți-va :)) si va rog, nu imi spuneti ca imi sta bine pentru ca pozele care urmeaza sunt făcute cu blitz si sunt foarte machiata, caci altfel arătam groaznic! La cerere, va arat si poza cu mine moartea in vacanta :)) (in privat)

Let’s go:

IMG_3698.JPG

IMG_3706.JPG

IMG_3697.JPG

IMG_3700.JPG

IMG_3705.JPG

Acestea sunt pozele in care încercam sa arat bine, acum pozele in care sper sa se vada ca de fapt la rădăcina eram portocalie :))

IMG_3630.JPG

IMG_3629.JPG

IMG_3621.JPG

IMG_3632.JPG

Pentru ca socul era prea mare, pentru ca prietena mea a avut o criza de ras cand m-a vazut, pentru ca tata a zis „bai țiți, dar iti sta chiar rau”, pentru ca mama ma privea cu mila si pentru ca Gabi nu ma văzuse inca dar daca ma vedea sigur leșina am hotărât sa imi torturez parul si sa il închid la loc in aceeași zi :))
Acum arat uman, ma rog, inca arat ca un porcusor de Guineea pentru ca sunt umflata de la operatia maselelor, dar pot ieși pe strada fara sa sochez si sunt si roscata cat de cat, deci e win-win.

IMG_3662.JPG

IMG_3652.JPG

Asa este culoarea mea acum, fata din poza de pe strada nu trebuie luată in calcul :))

Si nu uitati de Poza, poza groaznica pe care o pot trimite daca vreti sa visați urat :))
Voi ati avut experiente neplăcute dar amuzante de genul acesta? Astept povestile voastre in secțiunea de comentarii.

Va puuuuuup!

2 gânduri despre “Redhead… Not

Lasă un răspuns

