MasterClass Scoala de Make-Up Ramona Chirita

Saptamana care tocmai s-a încheiat a fost o saptamana pliiiina de experiente si noi provocări. Cand am auzit ca Scoala de Make-Up Ramona Chirita va organiza un MasterClass, mai exact modulul 3 cu tematica „Tehnica eyeliner gel” nu stiam cum sa fac mai repede sa imi rezerv un loc. Bineinteles ca Daniela de la magazinuldemakeup.ro, de care sunt convinsă ca toate cele care o cunoasteti sunteți îndrăgostite, mi-a păstrat un loc din timp si de abia asteptam sa incep un nou curs. Imi place sa învăț continuu, niciodata nu poti sti suficient in acest domeniu iar eu vreau sa ofer servicii de înalta calitate si pe langa asta, ma bucur ca fac parte din aceasta mare si talentata familie.

La curs a fost minunat, am întâlnit niste super fete iar faptul ca impartasim aceeași pasiune, ne-a apropiat imediat. Pe langa ce am invatat de la Ramona, am facut schimb de experiența si cu fetele din alte orașe, am impartasit întâmplări amuzante, Emoționante dar si neplăcute pe care le-am avut de-a lungul anului cu clientele noastre, pe care le iubim si respectam indiferent daca au fost dificile sau nu, acestea ne formează.

O fotografie face cat o mie de cuvinte, asa ca eu va las muuuulte fotografii din timpul cursului, machiajele demonstrative ale Ramonei si machiajele realizate de mine in timpul acestor 5 zile pline!

IMG_3765.JPG

IMG_3776.JPG

IMG_3773.JPG

IMG_3786.JPG

IMG_3805.JPG

Smokey eyes in eyeliner gel pentru Andra

IMG_3862.JPG

IMG_3829.JPG

IMG_3822.JPG

IMG_3820.JPG

Pentru Madalina mea am ales conform dorintelor ei, un machiaj natural dar rezistent

IMG_3881.JPG

IMG_3868.JPG

IMG_3880.JPG

IMG_3906.JPG

IMG_3921.JPG

IMG_3900.JPG

IMG_3911.JPG

IMG_3945.JPG

IMG_3937.JPG

IMG_4015.JPG

IMG_4016.JPG

IMG_4026.JPG

IMG_4018.JPG

IMG_4021.JPG

IMG_4025.JPG

IMG_4046.JPG

IMG_4047.JPG

IMG_4048.JPG

IMG_4058.JPG

IMG_4059.JPG

IMG_4074.JPG

IMG_4076.JPG

IMG_4097.JPG

IMG_4099.JPG

IMG_4098.JPG

IMG_4102.JPG

IMG_4206.JPG

IMG_4207.JPG

IMG_4111.JPG

IMG_4113.JPG

IMG_4200.JPG

IMG_4232.JPG

IMG_4218.JPG

IMG_4229.JPG

IMG_4296.JPG

IMG_4298.JPG

O sa revin cu mai multe poze profi din timpul cursului si cu machiajele realizate de mine, sunt foarte fericita pentru ca am avut numai modele frumoase si vreau sa va multumesc foarte mult fetelor pentru ca ati avut încredere in mine ❤️

Va puuuuup!

3 gânduri despre “MasterClass Scoala de Make-Up Ramona Chirita

  1. Ce poze minunata, ce machiaje dragute! M-am indragostit de toate. O singura intrebare am si sper ca-i ok 🙂 Cum folosesti periuta de la rimel? O dezinfectezi? Cum? Nu ar trebui sa ai disposable wands din acelea? 😀

    Apreciază

    • Multumesc mult! Toate produsele erau oferite de la curs, dar baghete de unica folosință nu aveam si sincer nu imi place sa le folosesc pt ca nu au un efect vizibil, nu oferă nici arcuire nici volum, asa ca prefer sa dezinfectez de fiecare data periuta rimelului preferat 😘

      Apreciază

  2. Pingback: Am terminat Scoala de make-up.. Now what? | Honey - all about her mind

Lasă un răspuns

