MAKE UP FOR EVER Artist Shadows

Sunt cele mai dragute din intreaga luuume!!! De mult nu am mai fost atat de incantata de niste farduri, dar sunt noi, dragute, colorate, mate si sidefate, o nebunie! Celebrarea a 30 de ani de brand MUFE, aduce minunatiile de farduri Artist Shadows disponibile in muulte nuante asa cum am mai zis mate si sidefate, de la neutre pana la cele mai tari culori.

Eu am momenta doar 6 nuante, insa mai vreau! De abia astept sa le folosesc maine! Din pacate nu pot sa fac swatch-uri pe piele, pentru ca nu am voie, inca am probleme cu pielea dar imediat ce imi revin voi posta si swatch dar si machiaje realizate cu ajutorul acestor farduri.

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

 

Probabil ca le-ati mai vazut deja la mine pe pagina de Facebook , si pentru ca am spus 6 din poze lipseste fardul negru. Care este foarte negru, aproape la fel de negru ca sufletul meu acum :))

 

Lasă un răspuns

