La Plăcinte.. înainte!

Imi place sa merg la doctor doar pentru ca dupa Consultație sau analize, am obiceiul de a ma răsfăța! Desi ieri am scăpat de înțepătură, am plecat pregătită de acasa ca apoi mergem sa mancam ceva bun. Sunt momentele in care vreau sa ma simt in continuare copil de aceea merg cu mami de manuta la doctor si apoi mancam ceva bun. Trebuia sa fie bun pentru ca am stat fara sa mananc pana la ora 14, in ideea ca imi voi face analizele de sânge si nu aveam voie.

Pentru ca eram in zona Bulevardului Magheru si pentru ca mama nu fusese pana acum la „La Plăcinte”, stiam sigur ce vom mânca bun!

Cum am intrat am comandat imediat o „căldare” de compot de fructe de pădure de 1L pentru ca este incredibil de bun. Trebuie sa recunosc, vara are Vișine, e putin mai acrisor si rece, e demential!

Imi faceam putine griji ca va dura cam mult comanda pentru mancare (antecedente nefericite) si eram in criza de timp amandoua dar surpriza! A venit mai repede decat timpul estimat inițial.

IMG_5908.JPG

Eu am ales o placinta cu cașcaval (stiam de la Camy ca e foarte buna) iar mama a ales o placinta cu brânza si verdeața + ne-am luat si o portie de coltunasi cu cartofi in sos de ciuperci. Cand a venit mancarea, nu mai nimeream tacamurile sa mancam mai repede, mirosea incredibil!

IMG_5914.JPG

IMG_5911.JPG

IMG_5912.JPG

IMG_5910.JPG

IMG_5917.JPG

IMG_5918.JPG

IMG_5915.JPG

Placinta mea a devenit un pic uleioasa, probabil si din cauza cascavalului dar a fost delicioasa!

Pentru desert am ales doar o portie de papanasi pentru ca stiam ca nu vom mai putea mânca prea mult dupa niste plăcinte asa delicioase!
Si bine am facut! Doamne, sunt pasionata de papanasi dar asa ceva nu am mancat in viata mea! Sunt incredibili de buni, Compoziția este diferită fata de oricare incercat pana acum. Crusta este mult mai frageda iar înăuntru se simte atat de bine brânza proaspăta încât este demential! Orgasmic!

IMG_6010.JPG

IMG_5926.JPG

La sfarsit, mama a facut o magie cu fructele din compot :))

IMG_5919.JPG

IMG_5924.JPG

Per total, a fost o experienta mult mai placuta la restaurantul din Bd. Magheru decat la cel din Bd.Dacia. Spațiul este mai mic si un pic înghesuit iar in local, ca in toate celelalte de altfel, nu se fumează. Asteptam din nou terasa, e mai aerisita 🙂

Daca vreti sa incercati un deliciu Culinar specific moldovenesc va recomand La Plăcinte, aveti o varietate de mâncăruri de unde puteti alege!

Va puuuuup!

IMG_5907.JPG

IMG_5909.JPG

2 gânduri despre “La Plăcinte.. înainte!

Lasă un răspuns

