Green Smokey Eyes

Imi doream de atat de mult timp sa imi fac acest smokey cu verde dar mereu intervenea cate ceva dar astazi am reusit sa il fac, cam pe fuga, dar am reusit sa ma machiez si eu pe mine!

Smokey eyes este unul dintre cele mai usoare tipuri de machiaj de realizat. Credeți-ma! Pare complicat si este de efect dar este si foarte rapid! Cu putin Exercițiu, oricine va reuși sa il realizeze exact asa cum isi dorește.

Pentru a fi realizat intr-un timp cat mai scurt va recomand sa începeți cu machiajul ochilor, astfel încât fardul ce va cădea sa fie sters imediat cu un șervețel umed si rezultatul sa fie curat si armonios.

Am inceput prin a contura sprancenele cu Aqua Brow de la Make Up For Ever, eu folosesc numărul 25. Puteti comanda online pe www.magazinuldemakeup.ro

IMG_6347.JPG

Pentru a ilumina arcada am folosit nuanta Pillow Talk din paleta Sleek Ultra Mattes Dark (click).

Sleek-V2-Darks-Ultra-Mattes-i-Divine-palette

sleekmakeuputramattev2_4

 

 

 

 

 

 

 

Putin deasupra pliului am folosit nuanta Flesh, iar pentru a accentua pliul am folosit Paper Bag.

Pe pleoapa am folosit eyeliner gel negru de la Rimmel ca si baza, iar peste am folosit verdele cu numele Fern. Datorită eyelinerului negru, verdele a fost mult mai intens si rezista cu brio 24 de ore.

IMG_6294.JPG

IMG_6269.JPG

IMG_6298.JPG

IMG_6276.JPG

Pentru a avea un aspect mai dramatic, am trasat o linie de tus Melkior Liquid Eyeliner.

IMG_6314.JPG

Pe linia genelor inferioare am folosit putin fard negru pe care l-am estompat cu verdele folosit pe pleoapa pentru un efect smokey.

Nu am folosit gene false ci iubirea mea cea mare, mascara L’oreal Telescopic Extra Black, din belsug.

Dupa ce am terminat machiajul ochilor pentru ten am folosit:
• Kat Von D Lock It Tattoo Foundation
• Atelier Paris Concealer
• Pudra MUFE HD
• Sleek Contour Kit pentru conturarea si iluminarea fetei
• Blush Too Faced Heart
iar pe buze port NYX Butter Gloss in delicioasa nuanta Apple Strudel il gasiti aici.

Astept cu mare drag pozele cu interpretarea voastră pentru acest machiaj si va promit ca merita sa incercati! Va fi foarte foarte simplu!

Va puuuuuuuup!

P.S: Daca doriti produsele folosite de mine pe care le gasiti pe Make Up Shop aveti ocazia de a le achizitiona la un super pret de Black Friday, vinerea aceasta (21.11.2014). Eu de abia astept sa imi refac stocul!!

10730967_751208508295929_2769368247388203960_n

5 gânduri despre “Green Smokey Eyes

Lasă un răspuns

