Guerlain – Un soir a l’opera x 3

Pentru mine, sa fiu make-up artist este cea mai mare implinire din viata mea, de pana acum. Este uimitor cum ceva ce a inceput in joaca, acum 19 ani, a devenit astazi profesia mea, pasiunea mea cea mai mare impartasita cu atatea femei frumoase. Ar trebui o zi din viata, sa vedeti ce inseamna satisfactia de a contribui la fericirea unei miresici din ziua nuntii ei. Sunt formidabile toate, pentru ca sunt unice. Vad mireasa ca pe o floare rara, pretioasa in care si privirea insistenta e prea mult pentru ea. Exact cum casa Guerlain vede si trateaza Orhideea Imperiala..

Povestea Guerlain incepe in anul 1828 cand Pierre-François Pascal Guerlain si-a deschis propria parfumerie (printre primele din lume) in Paris. „Casa Guerlain este una dintre putinele Case care, in timp, s-au dedicat exclusiv crearii de parfumuri (ca si Casa Caron) – divizia de cosmetice aparand doar in istoria ei recenta.”

In basmul parfumurilor puteti intra foarte usor doar mirosind unul dintre ele, dar pana ajungeti la cel mai apropiat Douglas va las cateva video-uri de prezentare de pe canalul oficial de YouTube Guerlain iar eu va povestesc in continuare, calatoria mea luxoasa alaturi de Guerlain..

La Petite Robe Noir este unul dintre parfumurile mele preferate si cred ca este primul meu parfum Guerlain. Cum sunt devoratoare de parfumuri, de acum doua Craciunuri l-am avut de peste 4-5 ori.

Poze cu lansarea parfumului in Douglas Viena, decembrie 2012:

IMG_1635

Si acum sa trecem la partea care ma intereseaza pe mine cel mai mult si probabil si pe voi, pentru ca asta este subiectul principal al acestui blog: make-up. Cine ma cunoaste personal sau chiar si doar din online, a mai auzit parerea mea despre produsele de make-up de lux. Este necesara o delimitare a produselor de machiaj profesional (MAC, Make-up For Ever, Graftobian, Atelier Paris, Kryolan, etc.) si produsele de machiaj de lux (Chanel, Dior, Guerlain, YSL, s.a.) In trusa mea de make-up nu se regasesc foarte multe produse din ultima categorie deoarece nu sunt destinate machiajului profesional. Calitatea lor exceptionala nu poate fi pusa sub semnul indoielii, sunt produse cu care putem obtine un machiaj impecabil in fiecare zi dar nu sunt produse potrivite pentru un make-up artist. Atentie, nu toate! De exemplu, folosesc cu sfintenie ca si iluminator peste anticearcan, un iluminator de la Guerlain, de aproape 2 ani. Pudra pulbere de la Chanel, este extraordinara, la fel si baza de machiaj sau fondurile de ten.

Pentru trei zile, am avut ocazia de a reprezenta prin make-up brandul Guerlain si am tinut sesiuni de flash make-up folosind colectia de Craciun 2014 – Un soir a l’opera. Este superbaaaa!

1397 1398 1399

Toate machiajele pe care le-am realizat au fost cu ajutorul minunatei palete Petrushka, in editia de sarbatoare. Contine 5 farduri de pleoape in culori potrivite oricarui tip de machiaj si oricarei culori de ochi, elementul principal al colectiei fiind aurul si implicit, auriul. Pe langa aceste 5 farduri, paleta mai are un compartiment cu 4 nuante de blushuri superbe si am folosit din subiectivitate de cele mai multe ori, piersicuta.

Doamnele mele au fost mai mult decat incantate de Petrushka, deoarece este superba atat la interior cat si la exterior, de calitate nu are sens sa mai vorbim dar este si foarte practica deoarece este micuta si incape perfect in poseta.

Kiss Kiss ramane cu siguranta, rujul meu preferat. Nu exista un alt ruj cu aceasta nuanta de Rosu Ferarri, este absolut superb. Eu am o alta nuanta de Kiss Kiss, acesta:

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Preferatele mele din Colectia de Craciun 2014 sunt gloss-urile, mai ales cel care contine particule de aur de 24K si pudra iluminatoare cu pulverizator, imi aduce aminte de filmele de epoca si de feminitatea de atunci..

M-am indragostit si de fondul de ten, Lingerie de Peau, este cel mai fluid fond de ten cu cea mai buna acoperire din cate am incercat vreodata. Desi este fluid si usor, acopera foarte bine si aspectul este flawless!

Printre clientele de la sesiunile de make-up, am avut surpriza de a o machia chiar pe Beauty Barometer. Am recunoscut-o inca de cand a intrat in magazin dar nu m-as fi gandit ca vine chiar la mine. A fost chiar ultima clienta din ultima zi petrecuta alaturi de Guerlain si m-am simtit extraordinar alaturi de ea, am facut schimb de experiente privind sesiunile de make-up pe care le-a tinut alaturi de Vichy, experiente de bloggerite si a fost totul ca intre prietene. De abia astept sa o revad! Te pup, Ana-Maria!

1470 1472 1474 1475

Poze celorlalte cliente nu prea am avut timp sa le fac, din pacate..

Revenind la produsele de care m-am indragostit: Rujul Automatique 

SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC

Stiu ca acest articol vine cu o mare intarziere, dar am vrut sa imi iau timpul necesar pentru a scrie, nu pe fuga. A fost o experienta uimitoare, a fost mai mult decat o placere sa descopar lumea Guerlain si produsele acestui brand si o onoare sa cunosc atatea doamne minunate, sa le dau sfaturi si sa le fac sa se simta speciale, chiar si pentru o zi!

Va multumesc!

2 gânduri despre “Guerlain – Un soir a l’opera x 3

  1. Draga mea, eu iti multumesc pentru experienta extrem de placuta, sunt oricum obsedata de tot ce inseamna universul Guerlain, insa de multe ori prefer sa imi retin „nebunia” asta pentru mine, am mai scris intr-un articol de al meu ca am o oarecare angoasa de a-mi dezvalui chiar toate pasiunile mele legate de anumite marci din zona de parfumuri in special. Cred ca aceasta colectie de Craciun de la Guerlain va ramane ca un punct special in tot ce inseamna editii limitate Guerlain, tematica din balet, reinterpetarea faimoasei Coque d’Or….uff, sunt multe lucruri superbe in aceasta colectie. Sper sa ne mai revedem.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

