Sephora Love

Cand cititi acest articol este deja ”maine” de la momentul acțiunii, dar am sa fac in asa fel incat sa fiti in spațiu si timp cu mine:

Astazi m-a trezit, ca de obicei (de 2 sapt încoace) vecinul de la 7 care are o dragoste mare pentru bormasini, in fiecare dimineata, pe tot parcursul zilei si pana tarziu in seara, el nu o trădează! O folosește cu sfintenie, non-stop! Cum spuneam.. M-am trezit speriata si direct nervoasa, m-am îmbrăcat si am plecat, mult mai devreme decat trebuia sa ajung la sedinta foto dar nu prea poti sta in casa cu un asa concert 🙂

Stiam ca va fi din nou o zi plină, cu fuga de la o sedinta foto la alta si ca probabil nu voi avea timp sau putere sa ajung la deschiderea noului magazin Sephora din AFI Palace Cotroceni. Cand am auzit acum o luna ca Sephora se muta de unde era inițial m-am gandit la un spațiu muuuult mai mare si la muuulte branduri noi. Yay! Nu a fost deloc asa :))
Sephora este acum la etajul 1, langa cafeneaua High Heels, intr-un spațiu mai mic decat precedentul (ocupat acum de Douglas) dar taaaare tare frumos! Si plin de bunătăți. Așadar, dear Santa:

IMG_7488.JPG

IMG_7487.JPG

IMG_7489.JPG

IMG_7486.JPG

IMG_7493.JPG

IMG_7492.JPG

IMG_7491.JPG

IMG_7490.JPG

IMG_7496.JPG

IMG_7497.JPG

IMG_7494.JPG

IMG_7495.JPG

IMG_7500.JPG

IMG_7498.JPG

IMG_7501.JPG

IMG_7499.JPG

IMG_7502.JPG

IMG_7509.JPG

IMG_7506.JPG

IMG_7504.JPG

IMG_7507.JPG

IMG_7508.JPG

IMG_7512.JPG

IMG_7511.JPG

IMG_7517.JPG

IMG_7515.JPG

IMG_7516.JPG

IMG_7518.JPG

IMG_7519.JPG

IMG_7520.JPG

IMG_7521.JPG

Produsele din imagini mi s-au părut cele mai interesante si cateva dintre ele sunt pe wishlist-ul meu plin si nerăbdător!

Foarte dragut mi s-a părut ca tot mall-ul inca anunța la ora 19:00 cand am ajuns eu ca s-a redeschis Sephora cu domnisoare dragute care împărțeau baloane (tare as fi vrut si eu unul dar nu mai aveam loc si pentru el) si o masina Sephora de vată pe băț!

IMG_7485.JPG

IMG_7484.JPG

Nu am cumparat nimic pentru ca nu aveam loc si pentru ca nu vreau sa ii stric Mosului plăcerea de a-mi aduce el ce imi doresc :)) Dar cu siguranta imi voi lua versiunea imensa de Porefessional de la Benefit, mai ales ca pana pe 7 Decembrie avem 20% reducere la orice produs cumparat asa ca go for it! Mie imi place sa imi fac cadouri singura desi in seara asta m-am limitat la un șampon uscat Batiste (Douglas, 23 lei).

Voi ati fost in noul magazin Sephora? Cum vi se pare?

Va puuuuuuup!

Lasă un răspuns

