Everything Nice..

A venit moșuuuuul!! Inca ma bucur ca un copil de sărbători, de emotii, speranța, surprize si asta este ceva ce nu vreau sa pierd niciodata!
Ma bucur atat de tare la luminițele de prin oras si exclam si scot niste sunete super copilaroase incat astazi, Gabi mi-a spus: „esti atat de fetița” si mi-a placut. Imi place sa ma mai simt copil asa ca Moșul cel mic, Mos Nicolae a fost muuult prea generos cu mine anul asta si m-a surprins si s-a agitat foarte tare. Pe langa faptul ca imi place la nebunie sa primesc cadouri (cui nu ii place?!) imi place si mai mult sa ofer si imi place Agitația din magazine, discuțiile la telefon ale celor de langa mine de genul „a zis ca o vrea pe aia roz? De care roz ca sunt mai multe roz aici, iti dau poza pe whatsapp mai bine” iar cei mai funny sunt bărbații cumpărând cadouri pentru iubite/sotii explicând vanzatoarelor „e mica, slăbuta, roscata.. E ok un L?” :))

Povestea cadoului de la El este mult prea draguta si m-a surprins si impresionat foarte mult incat o mai păstrez un pic doar pentru mine dar pot in schimb sa va arat ce anume am primit

IMG_7651.JPG

„Litrul” de Porefessional pe care il vânez de doi ani de cand l-am vazut in varianta uriașă la Lavinia

IMG_7654.JPG

IMG_7650.JPG

IMG_7652.JPG

Superbul Beauty Kit de la Make Up For Ever care are must have-urile unui machiaj perfect!

IMG_7653.JPG

Siiii de la mami minunata, delicioasa, sclipicioasa paleta Everything Nice de la Too Faced pe care nu ai cum sa nu o Iubești! Review complet in următorul articol

IMG_7661.JPG

IMG_7657.JPG

IMG_7659.JPG

IMG_7658.JPG

IMG_7662.JPG

IMG_7663.JPG

Astazi, inainte sa iesim in oras, nu m-am putut abtine sa nu o testez repejor si isi face treaba extraordinar de bine!

IMG_7716.JPG

IMG_7717.JPG

IMG_7714.JPG

Acum ma pregătesc de a 6a parte din Harry Potter (am incercat sa facem maraton dar s-a întins pe mai multe zile), probabil am sa adorm in primele 10 minute dar mâine, review-ul complet si full detaliat al paletei Everything Nice va asteapta aici!

Noapte calda si sper ca Moșul a fost cuminte anul acesta! Sa imi spuneti ce ati primit!

Va puuuuuup!

IMG_7649.JPG

Lasă un răspuns

