Review Too Faced Everything Nice Palette

Povestea drumului ei de la Mos pana la mine, deja o stiti din articolul trecut iar acum a venit timpul sa va arat din toate unghiurile posibile interiorul! Cu fiecare poza pe care o fac, imi place din ce in ce mai mult si ii mai fac vreo doua – trei poze desi sunt la fel 😀

Paleta contine 20 de farduri de ochi atat mate cat si sidefate, culori neutre si culori foarte vii, pigmentate si frumoase, doua blushuri, bronzerul Chocolate Soleil (care miroase a ciocolata ca si Chocolate Bar! ) si un iluminator, un set de mini pensule incredibil de dragute cu peri albi si moi si manerul cu glitter auriu, varianta mini de la Better Than Sex mascara si un portfard roz cu glitter SUPERB!

DSC_0140 DSC_0142 DSC_0143 DSC_0145 DSC_0153 DSC_0149 DSC_0158DSC_0165 DSC_0167 DSC_0168 DSC_0169

Swatch-urile culorilor sunt facute fara primer sau baza, culorile mate au o textura foarte placuta, pudrata dar putin cremoasa iar cele sidefate in culori tari precum Totally Fetch sau Too Glam sunt foarte foarte pigmentate! Nu ma asteptam.

DSC_0206

Culorile sunt asezate pe randuri in functie de intensitate, dupa cum se observa Turtle Dove este foarte deschis, aproape insesizabil. Dintre acestea cel mai mult imi place ca si culoare After Hours, perfect pentru machiajele de sarbatori iar ca textura Fawned of You, trebuie sa il atingeti ca sa intelegeti la ce ma refer. Parca e catifea!

DSC_0207

Al doilea rand ma duce cu gandul la Naked 3, culori rose, romantice dar totodata indraznete prin Mauvelous. Nu e superb?

DSC_0211

Surpriza este randul al treilea, daca va uitati la cum arata fardul Girly in sine, in pastila, credeati ca de fapt este asemanator cu pigmentul Blue Brown de la MAC? Eu sunt innebunita dupa toate aceste 5 culori, nu mai am rabdare sa realizez machiaje cu ele, am atatea idei… si atat de putin timp..

DSC_0213

Desi m-am declarat indragostita de culorile precedente, trebuie sa recunoastem ca acestea sunt vedetele paletei, ma uit la ele si ma simt ca pe ringul de dans. Sunt atat de vii, vesele iar Too Glam are numele perfect!

DSC_0219

Papa Don’t Peach e ca si consumat, va spun de pe acum, e blush-ul perfect pentru mine! Piersicuta rose (nu-mi plac cele prea portocalii), fara sa fie prea sidefat dar nici mat, are particule iluminatoare cat sa ii dea viata iar obrajorii mei sunt indragostiti de el. Cat despre bronzer si iluminator, mai are sens sa spun ceva? Sunt foarte incantata ca aceasta paleta contine Chocolate Soleil, miroase a ciocolata, este bronzerul perfect si desi nu sunt adepta conturarii cu bronzer, acesta este minunat, se apropie de efectul atat de natural al Terracotta Guerlain ceea ce ma incanta, pentru ca astfel Terracotta mea va avea o viata mai lunga! Despre iluminator, preconizam ca va fi noul meu favorit insa pe fata nu este la fel cum arata el de fapt si cum ma asteptam eu. Poate e trecatoare impresia si o sa vreau sa il folosesc mai des!

DSC_0166

Pentru pensulici suntem toate de acord ca nu le vom folosi, nu prea curand. Sunt incredibile, le ating si ma gandesc ca am in brate multi iepurasi pufosi frumosi! Nu ma lasa sufletul sa le murdaresc 🙂

Despre Better than Sex am sa fac un review separat dupa ce il folosesc de mai multe ori. De obicei, relatiile mele cu rimelurile nu incep prea bine, ba chiar nu le dau nicio speranta la prima utilizare dar mereu ajung sa ma indragostesc dupa 3-4 „intalniri”. Dar atentie! Niciodata nu il tradez pe my big first love, L’oreal Telescopic. Pentru mine si genele mele, e The ONE.

Asadar, paleta Everything Nice de la Too Faced este o paleta completa, fardurile sunt potrivite si de folos oricarui stil, bronzerul, iluminatorul si blushurile sunt un mare plus iar aceasta poate fi folosita cu usurinta atat pentru cliente cat si pentru bunul plac. Recunosc, cred ca am sa fiu un pic egoista si o sa folosesc mai mult pentru mine. Mi-am dorit-o foarte tare si vreau sa realizez toate machiajele pe care le am in minte, doar folosind-o pe ea. Chiar daca a fost cadou de la Mos Nicolae, sunt consumatoare Sephora si stiu ca este la pretul de 225 lei, un pret foarte bun parerea mea pentru calitatea sa dar si varietatea de produse pe care o ofera. Cadoul ideal pentru prietene, mame, iubite, sotii, surori, asa ca pentru Mos Craciun, nu ezitati sa o cautati prin Sephora!

Ati vrea sa incercati aceasta paleta? Care este culoarea care v-a atras cel mai mult?

Va puuuuuuuuuuuuuup!

Un gând despre “Review Too Faced Everything Nice Palette

  1. Offf…cat e de frumoasa…!!! Imi place la nebunie Too Glam…albastrul din paleta ,mie personal nu-mi place…parca nu e la fel de pigmentat ca Too Glam. Dar in rest o ador si uneori imi vine o pofta de ciocolata….incredibil. :*

    Apreciază

Lasă un răspuns

