Flormar Christmas Collection

Afara ninge, la mine pe blog ninge, Christmas Countdown ma anunta ca mai sunt 14 zile pana la Crăciun iar eu sunt foarte fericita pentru ca acum pot sa le ofer prietenelor mele cadourile perfecte! Noroc cu Flormar si noua lor Colecție de Crăciun care este minunata!!

Din nou, felicitări Flormar pentru deschiderea magazinului cu numărul 7! Noul magazin il găsiți in centrul comercial Auchan Drumul Taberei din strada Brasov, nr.25 (stația Tricodava, langa Mc). Complexul este imens, nu aveti cum sa nu il vedeti 🙂

De cum am intrat si am urcat scările, m-a întâmpinat o domnișoara draguta care ma invita la noul magazin Flormar, i-am spus ca exact acolo ma îndreptam si tocmai le văzusem pe fete.

Ne-am pupat, îmbrățișat si am mai povestit un pic pana au terminat cei de la Kanal D Filmarea (am aparut si eu?) dupa care le-am abandonat eu pe fete ca sa savurez nebunia de culoare din magazin. Arata foarte bine magazinul, este amplasat foarte bine si este mai aerisit decat cel din Vulcan Value Centre.

Va spuneam despre colectia de Crăciun dar mai bine va las sa o vedeti:

IMG_8004.JPG

IMG_8003.JPG

Preferatele mele sunt Shimmering Baked Powder, ador ambele nuante, sunt o nebunie, foarte pigmentate si un Shine foarte elegant, discret dar de efect.

Vedeta acestei Colecții o reprezintă body Shimmerul care miroase a caramel! Pe langa faptul ca da o nuanta usor bronzata pielii, hidrateaza si miroase si demential!

Prin magazin mai puteti gasi:

IMG_8001.JPG

IMG_7999.JPG

IMG_7997.JPG

IMG_7998.JPG

IMG_8005.JPG

IMG_7996.JPG

IMG_8006.JPG

IMG_8007.JPG

IMG_8008.JPG

IMG_8012.JPG

IMG_8009.JPG

IMG_8016.JPG

IMG_8015.JPG

IMG_8024.JPG

IMG_8022.JPG

IMG_8021.JPG

IMG_8025.JPG

IMG_8017.JPG

IMG_8023.JPG

IMG_8018.JPG

IMG_8029.JPG

IMG_8020.JPG

Atmosfera a fost ca de obicei, ca intre prietene iar servirea impecabilă

IMG_8010.JPG

IMG_8011.JPG

IMG_8008-0.JPG

IMG_7941.JPG

Cum deja știm ca fetele sunt super dragute, am plecat acasa cu un super cadou! De abia astept sa folosesc pudra Baked Shimmer si sunt tare curioasa de eyeliner gel.

IMG_8042.JPG

IMG_8038.JPG

IMG_8040.JPG

IMG_8033.JPG

IMG_8035.JPG

Mi-a facut placere sa le revad pe fete si deja am noi produse in wishlist. Ma bucur sa vad ca evoluează, se perfectioneaza, sunt la curent cu noutatile si scot mereu Colecții noi iar produsele Flormar sunt produse care chiar merita! Si pentri ca am destule produse Flormar urmeaza un One Brand Make-Up doar cu produsele lor!

PS: data trecuta cand am fost la un eveniment marca Flormar știți ca am ajuns acasa cu un nou membru in familie, insa astazi cand m-am întors de la evenimentul Flormar, înaripata mea a devenit ingeras.. 😦

Va pup!

2 gânduri despre “Flormar Christmas Collection

Lasă un răspuns

