Too Faced Cat Eyes Palette

Sunt atât de încântată când am produse noi, în special palete încât mi-am făcut un obicei, o tradiție de a face două review-uri unui nou produs. Așa că, începând de acum, voi avea un „First Look Review” si un review în adevăratul sens al cuvântului, unde va povestesc cum se comporta produsul în cauză la aplicare dar și în timp.

Astăzi vi-o prezint pe noua mea paletuță de la Too Faced: Cat Eyes. Știți că este tipul de machiaj pe care il port zi de zi (în zilele în care ies din casă), așadar trebuia să fie a mea. Vă spun sincer, îi dau târcoale de ceva vreme și abandonam ideea de a o achiziționa deoarece nu duc lipsă de culorile pe care aceasta le oferă, însă e prea drăguță să îi reziști și cum sunt precum colecționarii de timbre.. V-ați prins deja! 🙂

IMG_8427.JPG

IMG_8428.JPG

Cat Eyes este o mini-paletă în care găsim 9 culori, majoritatea sidefate dar plăcute, ce se pot folosi în stare naturală sau cu pensula umedă pentru intensitate maximă.

Culorile sunt delimitate în funcție de stilul celei care o folosește, anume: Day, Classic și Fashion.

Ce este cel mai drăguț la această paletă? Aspectul și numele culorilor!

IMG_8218.JPG

IMG_8219.JPG

IMG_8429.JPG

IMG_8220.JPG

IMG_8221.JPG

IMG_8430.JPG

IMG_8431.JPG

La prima vedere/atingere fardurile sunt foarte pigmentate, nu am folosit niciun fel de baza pentru swatch-uri dar din pacate nu se vede in poza cat de draguta este Kitty Glitter! Nu-i așa că numele sunt mortale?

Paletuța are și oglindă, este mică și se închide magnetic astfel încât nu există riscul să se deschidă dacă o purtăm în poșetă.

Despre rezistență nu vă pot spune prea multe acum pentru că nu am reușit încă să o folosesc dar fiind Too Faced nu mă îndoiesc de calitatea lor.

Ați încercat până acum această paletă? Pregătesc un machiaj folosind-o dar aș vrea și sugestia/dorința voastră privind nuanțe anume.

Vă puuuuuuuuuup! ❤️

3 gânduri despre “Too Faced Cat Eyes Palette

Lasă un comentariu