Back in business

Hello, hello si La Multi Ani!

Wow, nu v-am mai scris de anul trecut 🙂 Mi-am revenit destul de greu din aceasta vacanta, de fapt, inca incerc sa ma dezghet la propriu dar si la figurat si sa va prezint toate lucrurile frumoase pe care mi le-am propus pentru acest inceput de an. Este primul an in care renunt sa imi fac planuri pe toata durata acestor 365 de zile ci o iau treptat, usor, pe perioade. Am bine stabilite anumite „proiecte” si cam atat. Nu stiu daca e semn de maturitate sau din contra, inca ma agat de „copilarie” dar ce stiu sigur este ca e destul de grea pentru mine aceasta tranzitie.

Sunt mai hotarata ca niciodata sa urmez o cariera doar in acest domeniu, al infrumusetarii prin machiaj. Fac asta si visez la aceste momente de cand aveam 14 ani si aveam o singura trusa mica, portocalie de la Deborah iar acum am micul meu „imperiu” de produse de make-up.

Stiu ca nu am fost atat de prezenta pe cat mi-as fi dorit in 2014, aici pe blog, insa de acum incolo, ma voi organiza mult mai bine si voi avea mai mult timp. Anul 2014 a fost un an diferit fata de toti ceilalti de pana acum, nu a fost nici cel mai bun dar nici cel mai rau dar a fost plin si greu.

cats

Ce am facut eu in 2014? Hai sa vedem:

  • am absolvit Facultatea de Comunicare si Relatii Publice din cadrul SNSPA si am luat licenta cu bine (nu cu brio)
  • am urmat masterclass-uri si cursuri de perfectionare pe partea de make-up in cadrul scolii Atelier Paris si modulul 3 in cadrul Scolii de Make-up Ramona Chirita
  • am adoptat un nou membru cu blanita, pe micuta Elsa (cele care ma urmariti pe Facebook, i-ati vazut deja moaca simpatica)
  • mi-am construit propria masuta de make-up (vanity make-up) asa cum mi-am dorit-o si cum mi-a permis spatiul
  • m-am indragostit din ce in ce mai mult, in fiecare zi, de acelasi om pe care il iubesc de aproape 3 ani
  • am incheiat colaborari si relatii de ordin profesional care nu ma ajutau sa ma dezvolt
  • am avut colaborari frumoase si minunate si oportunitati de care sunt mandra precum:
    • colaborare cu Scoala de Make-up Ramona Chirita
    • am participat si am machiat pentru videoclipul ultimului single semnat Nicole Cherry – „Fata Naiva”
    • sunt make-up artist colaborator Antena 1 pentru proiectul „Te pui cu blondele”
    • am fost make-up artist Guerlain la evenimentul sustinut de ei impreuna cu make-up artistul international Jose Luis Yuve. O experienta minunata unde am avut ocazia sa o cunosc pe Ana-Maria de la Beauty Barometer!
  • am suferit o interventie chirurgicala dentara destul de complicata dupa care am facut varicela 🙂 si pe tot parcursul acestui an am descoperit ca nu o duc asa bine cu sanatatea
  • am machiat mult si am intalnit doamne si domnisoare minunate, frumoase la suflet, cu care am ramas in relatii extraordinare
  • am participat la Academia Mireselor
  • am acordat cateva interviuri despre make-up pentru Money Channel si Antena 1
  • am participat la sedinte foto
  • am ras, am plans
  • mi-am luat un papagal care din pacate a trait doar 4 luni
  • am incercat sa ma fac roscata ( a la Jaclyn Hill) si a fost un dezastru total
  • am fost dezamagita de oameni din partea carora nu ma asteptam si probabil ca am dezamagit si eu dar am realizat cat de putini oameni, ai cu adevarat alaturi de tine si din pacate, oamenii din jurul meu s-au imputinat cu fiecare zi ce a trecut (la propriu 🙂 )

Asadar, a fost un an bun pentru mine, mai bun si mai productiv de cat m-as fi asteptat. Sunt foarte recunoscatoare tuturor persoanelor care la un moment dat, au reprezentat un ajutor pentru mine chiar daca nu s-a creat o relatie excelenta, toate au fost niste experiente foarte bune pentru mine. Acum cativa ani, nu as fi crezut ca o sa imi mearga atat de bine si ca o am curajul de a-mi urma pasiunea, inainte de toate si ca o sa reusesc cu adevarat!

Pentru anul 2015, v-am spus, nu am planuri cu deadline 🙂 Dar pot sa va promit ca o sa fie un an daca nu mai plin si mai bun decat cel ce tocmai s-a incheiat, la fel de bun!

Va invit in acest an sa fiti mai curajoase si o sa incerc sa fiu mai apropiata de voi! Stiu ca nu sunt cea mai calda persoana, nu par deloc draguta dar chiar sunt ok :))!

Va puuuuuuuuuuuuuup si as vrea sa stiu planurile voastre pentru noul an!

2 gânduri despre “Back in business

Lasă un răspuns

