How to use Vaseline

RO:

Cand am aflat ca la Hello Free Z One Discount, in Bucuresti, se gasesc produse Vaseline am fost super incantata! Sunt fan produse de genul si pentru ca nu se gasea pana anul trecut vaselina de la Vaseline, eram multumita de cea de la Balea din magazinele DM, efecte bune si pret si mai bun (8-9 lei). In extazul meu ca am gasit Vaseline, in timp ce ii povesteam prietenei mele cat de tare e magazinul si ca trebuie sa mearga si ea, m-a intrebat „dar la ce o folosesti?”, si cum oamenii dragi mie sunt sursa mea de inspiratie, m-am gandit ca ar fi ideal un articol in care sa va spun cum putem folosi vaselina cosmetica.

20141221-153922-56362789

In primul rand, vaselina nu este un produs de hidratare precum cremele de fata ci este un emolient, un medicament pentru piele il numesc eu, care vindeca orice este crapat. Problema mea numarul 1 o reprezinta buzele crapate. Trebuie sa stiti ca nu esti produs tocmai placut ca si compozitie, pentru unele persoane poate fi insuportabil dar pentru a-mi rezolva problemele buzelor eu o folosesc astfel:

  • inainte de culcare aplic un strat generos de vaselina pe buze si o tin toata noaptea. Incerc sa dorm cat mai cuminte, altfel risc sa o fac sa migreze pe toata fata si pe intreaga perna. In timpul zilei, cand sunt acasa, aplic ori de cate ori imi aduc aminte. Am un borcan langa pat si unul pe birou, langa laptop, ca sa imi fie la indemana tot timpul
  • de ceva vreme ma confrunt cu o forma de acnee, pe zona maxilarului, niste eruptii care se usuca si iar apar, dar in momentul in care pielea este foarte uscata in acea zona, aplic vaselina
  • urmele de la varicela (cred eu) le-am facut sa dispara mai repede si pielea sa isi revina in timp record, gratie vaselinei
  • pentru persoanele care au coatele si calcaiele foarte uscate, este recomandata utilizarea frecventa a vaselinei. Ce imi place cel mai mult, ca un fel de home spa pentru picioare, este sa aplic straturi groase de vaselina pe talpi si apoi sa imi pun sosete de bumbac si sa dorm asa. De dimineata, credeti-ma ca veti avea talpile fine ca ale unui bebelus. Aveti grija, insa, cand scoateti sosetele si mergeti sa nu alunecati. Am facut eu asta! 🙂
  • puteti sa va faceti singure acasa, produse de machiaj cremoase! Fard crema, ruj sau chiar blush crema. Am sa va arat cum dar si reteta, intr-un articol viitor
  • poate fi folosita, in cantitati minuscule, ca si ceara pentru sprancene, inainte de a le contura cu fard sau creion. Va vor ajuta firele de par sa fie cuminti
  • pe http://www.wikihow.com, am citit ca se poate folosi si pe dinti, mai ales pentru a preveni rujul sa pateze dintii insa nu stiu cat de sigura sunt ca vreau sa incerc aceasta metoda 🙂
  • indeparteaza texturile lipicioase, precum adezivul de gene false. Cand am realizat unul dintre machiajele de Halloween, am avut lipite pe fata multe pietricele pe care le lipisem cu adezivul pentru gene false si nu il puteam inlatura nici cu demachiant bifazic, asa ca am dat un search pe Google si am aflat ca Vaselina ajuta. Si intr-adevar, l-am curatat imediat, asadar daca ramaneti cu lipici la baza genelor dupa ce inlaturati genele false, cu putina vaselina pe un betisor de ureche il curatati imediat
  • mama o foloseste si pentru cuticule, le inmoaie si arata ca si cum de abia ai fost la manichiura

Vaselina de la Balea, pe care o gasiti in magazinele DM, costa pana in 10 lei iar cea de la brandul Vaseline, nu stiu exact ce pret are pentru ca nu am gasit-o la raft, am rugat pe cineva din magazin sa imi aduca dar nu cred ca depaseste 15 lei. Pe langa vaselina de la Vaseline, eu folosesc crema de maini Vaseline care este incredibila. Ma simt ca un ingeras care canta la harpa, atat de fine sunt mainile mele, imediat dupa ce aplic crema.

Vas-Handfffs-Image

EN:

When I found out that Vaseline products are now available in Bucharest, I was extremely happy because I am addicted to vaseline, petroleum jelly products and I was satisfied with this one from Balea. While I was telling to my bff how amazing is Hello Free Z One Discount store with UK products and that it’s a must for her to go and buy something, she looked at me and asked „But what for are you using it?”, and I was suddenly inspired to write this article for you, and tell you many ways to use vaseline.

Vaseline is mainly used for any dry skin part and my number one problem is with extremely dry lips. This is how I like to use vaseline:

  • before bed, I apply a big amount of product on my lips and sleep all night with it, but carefully because it can be very messy and when I am at home I apply it as often as I can. I hold one vaseline jar near my bed and another one near my laptop so I can use it often
  • for a while, I deal with some kind of acne. These eruptions appear and disappear and it dries my skin so bad, so I apply a drop of vaseline
  • Vaseline helped me to recover my skin from chicken pox very quicly
  • for those of you who have dry elbows and heels, vaseline it is higly recommended. What I like most, like a home spa for my feets is to cover them in vaseline and slip on a pair of cotton socks and sleep. In the morning you’ll have baby feets, believe me but careful when removing the socks! I almost fell 🙂
  • ypu can make your own cream make-up products like eyeshadow, lip balms, lipstick and even blushes. I will show you how in next article
  • it ca be used like brow wax, to hold your eyebrows in place before contouring them
  • on www.wikihow.com, I read that it can be used on teeths, to prevent the lipstick from staining them
  • removes sticky texture like eyelashes glue. When I created one of my Halloween make-up looks, I applied some rhinestones with false eyelashes adhesive and I couldn’t remove it with make-up remover so I searched on Google and find out that vaseline works! So, if you remove your false eyelashes and still have eyelashes glue you can use a tiny amount of vaseline with a q-tip and remove it
  • my mom uses on her cuticles and always seems like she just went for a professional manicure

I am sure that are so so many other tips & tricks and uses for vaseline, and I know you know some, so if you want to share with me I’m wainting for you comments down below!

Kisses!!!

6 gânduri despre “How to use Vaseline

  1. Si yo folosesc Vaselina. Nu in scopuri…XXX, doar cosmetice. Yo personal trebuie sa imi rad firele de par din zona sprancenei. Cu un big din ala special. Aplic un strat si merge ca…uns. O mai folosesc si cand vopsesc sprancenele, pentru a nu murdari soricul din jurul lor.
    Foarte interesant sfatul cu lipiciul de gene. Nu mi-a dat prin tartacuta sa incerc.
    Super articolul !!!!

    Apreciază

  2. Si eu sunt nevoita uneori sa folosesc banda de ceara sau chiar lama pe partea superioara a sprancenei, iar de vopsit sprancenele e o idee buna avand in vedere ca se foloseste pe linia parului atunci cand il vopsim.
    Multumesc mult de vizita si de compliment! Te mai astept! Te pup!

    Apreciază

Lasă un comentariu