M.A.C Eyeshadows | Swatches & Review

RO:

Buna dimineata, dragile mele! Deja a trecut prima saptamana din Ianuarie si tare repede va trece si aceasta luna.. Pentru ca m-am apucat serios de treaba pentru voi, astazi va prezint cateva farduri de la M.A.C. Probabil ca stiti ca pana de curand nu eram fan infocat MAC, exceptand iubirile dintotdeauna precum MAC Fix+ si Prolongwear Concealer pe care nu le-as inlocui cu nimic altceva, blushul meu de suflet Peaches si rujul Ruby Woo. Nu eram foarte familiarizata cu fardurile lor de ochi si va explic si cauza: magazinele MAC nu sunt de foarte multa vreme in Romania si sincer, mereu mi s-a parut o atmosfera trista in magazin, nu vedeam culoarea care sa imi sara in ochi! Cand ma gandesc la MAC, ma gandesc la o atmosfera de super party, cu tipe machiate impecabil si foarte vesele si dragute! Daca as lucra la MAC, cu siguranta asa as fi, un magnet pentru doamne si domnisoare sa ne bucuram impreuna de niste produse incredibile!

Revenind la fardurile mele MAC, aveam unul singur! Daca va vine sa credeti, un singur singurel fard, emerald mat, care imi place foarte mult! Dar dupa Craciun, am primit de la cea care reprezinta inspiratia mea si idealul meu de femeie de cand aveam 7 ani?! Ceva de genul, de cand eram super mica, o idolatrizez pe femeia asta si ne vedem destul de rar, cam la cativa ani, iar acum am prins timp amandoua sa ne vedem la povesti, la Starbucks si cum e o minunata, mi-a facut cadou o paleta custom de la MAC cu cele mai „importante” culori! Stiu, sunt o norocoasa ca am astfel de oameni in viata mea!

Stiiiiu ca sunteti curioase sa le vedeti, asa ca va arat pozele si va mai povestesc dupa!

2 3 5 6 7 8 09 123 1111 3333 66666 crystalpagepage1

10881196_10153008902509082_1457587189_n10913526_10153008902559082_1954791614_n10928043_10153008902264082_1711731210_n

Si cele care au folosit dar si cele nu au folosit inca dar au auzit de MAC stiu ca ceea ce ii defineste este calitatea. Intr-adevar, sunt cele mai fine farduri pe care le-am testat vreodata, compozitia si textura lor este diferita de orice altceva, dar asta nu inseamna ca celelalte nu sunt bune! Imi plac foarte mult toate culorile, White Frost este singurul pe care il folosesc acum pentru iluminarea arcadei dar mi-as fi dorit ca Digit sa fie mai pigmentat.

Urmeaza sa va arat doua machiaje realizate doar cu aceasta paleta: unul de zi, in nuante calde si deschise si unul de seara, un pic mai dramatic, pe gustul meu.

Voi ce parere aveti despre fardurile MAC si care sunt nuantele sau produsele voastre preferate?

Va puuuuuuuuuuup!

EN:

Hello darlings! First week of January is already gone and I can see how the time flies with this month.. Because I am very dedicated to you by this beauty blog, today I want to show you some of my MAC eyeshadows. You already know that I wasn’t no.1 fan of MAC except my little loves like Ruby Woo Lipstick, Fix+, ProLongwear Concealer and all time favorite blush in shade Peaches. I didn’t used very often the eyeshadows and buy them because we didn’t have MAC stores in Romania for a long time and also because the stores were a little bit grey, if you know what I mean. I need the colors to pop in my eyes to make me buy them and if I worked at MAC I would be the soul party because this is exactly what comes in my mind when I think at MAC: PARTY! Anyways, since this Christmas I had only one single eyeshadow by MAC, a matte Emerald one and I was in love with it but because I am a very lucky person and I have amazing people in my life, my role model woman gave me as a present a custom made palette by MAC with 15 eyeshadows with the must-haves shades!

Everyone knows that MAC is a brand defined by quality! Those eyeshadows are the most fine eyeshadows I have ever tried.Their texture is unique and I love very much all the colors I have! White Frost is my new favorite for highlighting my browbone but I wished that Digit was more pigmented.

I’ll show you 2 make-up looks using only this palette: one perfect for the day time with warm & light tones and another one, more dramatic as I like :).

I’d love to know what shades do you love the most from MAC!

Kisses, Honey!

10 gânduri despre “M.A.C Eyeshadows | Swatches & Review

Lasă un răspuns

