Get to know me TAG

Probabil ca ati vazut ca in ultima perioada circula numai tag-uri frumoase in blogosfera, si m-am decis sa raspund si eu intrebarilor pentru ca imi plac mult articolele de genul, atat sa scriu dar si mai mult, sa citesc. M-am gandit ca ar fi oportun sa fac acest TAG inaintea altora pentru a ma putea cunoaste mai bine si a ma apropia de voi, dragile mele cititoare. Sa incepem!

10422131_1603808539839068_5014168787139274927_n

Unde te-ai născut?

M-am născut în Bucureşti, am crescut aici si nu prea am avut contact cu alte zone. Desi am bunici la tara, aceasta este foarte aproape de Bucuresti asa ca atunci cand am intalnit oameni cu accent a fost un pic ciudat pentru mine.

Ai fost numită după cineva?

Da.. Ma numesc Madalina iar sursa de inspiratie a mamei a fost Madalina Manole, nu am parul de foc, imi place sa cant si sunt inca in viata 🙂 Mai am doua prenume, alese de tata Ana – Maria, dar nu s-a inspirat de undeva, pur si simplu ii placeau lui numele acestea. So, that is my long name Madalina Ana-Maria. Povestea inregistrarii numelui meu este amuzanta deoarece tipa de la certificatele de nastere a scris Madalina Anamaria iar tata a facut o criza si a insistat sa fie Madalina Ana liniuta Maria! 🙂

Când este ultima data când ai plâns?

Astazi, la un video cu niste catei maltratati.. Nu pot sa privesc asa ceva, iubesc mai mult decat orice animalele si ma emotionez profund de fiecare data.

Dacă ai fi altă persoană, ai fi prietenă cu tine?

Normal! Sunt o persoana extrem de fidela si in care poti avea mare incredere si pe langa asta, as profita de fardurile mele :))

Ai animale?

Daaa, sunt fetitele mele iubite fara de care nu mi-as imagina viata si casa. Cleo este totul pentru mine, am crescut impreuna si imi stie toate secretele, momentele triste dar si cele mai fericite. Este incredibil de desteapta, amuzanta si vorbesc foarte mult cu ea incat intr-o zi ma astept sa imi raspunda :)) Iar piticul casei este tot o fetita, pe care o cheama Elsa (da, din Frozen) dar nu are deloc comportament de Elsa 🙂

Ea este Cleo, in ziua in care a implinit 8 ani ( e Taur, nascuta pe 16 mai)

DSC_6273

Si ea este Elsa, acum are 10 luni 🙂

SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC

Foloseşti sarcasm?

Destul de des 🙂

Ai face bungee jumping?

Nu stiu, daca m-ai pune acum acum, cu siguranta nu dar sunt imprevizibila si nu stiu cum ma trezesc intr-o zi cu capsa pusa ca eu vreau bungee jumping 🙂

Care sunt cerealele tale favorite?

Cini Minis de la Nestle, dar mananc destul de rar.

Ce culoare au ochii tăi?

Exact cum NU ii are tata.. Ai mei sunt aproape negri, ai lui albastru superb 😦

Scary movies sau happy endings?

Hmm, sunt prea realista de felul meu incat sa ma dea pe spate un happy ending, dar depinde de stare. Iar pe cele scary le prefer horror rau de tot 🙂

Ai fraţi sau surori?

Nope

Computer sau TV?

Computer. Am renuntat la TV cand invatam pentru capacitate (mica tocilara) si apoi am primit de ziua copilului televizor Disney Princess Edition dar care este sus pe dulap si telecomanda nu mai merge, deci e doar de design.

Care este primul lucru pe care îl observi la o persoană?

Privirea, imi place sa cred ca am un dar de a ,,citi,, oamenii la prima vedere si de fiecare data cand mi-am format o parere, fie negativa sau pozitiva, exact asa a fost.

Care este mirosul tău preferat?

Mirosul mancarii facuta de mamaie, adoram mirosul acela cand eram mica si ma trezeam si mergeam ca in desene catre bucatarie, purtata de miros 🙂

Cel mai lung timp pe care l-ai petrecut departe de casă.

Cred ca perioada in care am fost in Italia sau Franta, parca in Franta am stat mai mult, aproape doua saptamani si eram singura singurica.

Ai talente speciale?

Iubitul meu mereu imi spune ca fac magie in munca mea si imi place sa cred asta. Iar cand eram mai mica aveam bioenergie si puteam sa tin linguri si chestii de genul pe piele. Creepy, stiu.

Ce hobby-uri ai?

Sunt o persoana foarte creativa si care traiesc prin arta in orice forma a sa. Am facut dans sportiv de performanta 7 ani de zile dar din cauza unei usoare malformatii la genunchi am fost nevoie sa iau o pauza care a insemnat de fapt si sfarsitul carierei mele in dans. A fost un soc pentru mine pentru ca nu ma vedeam facand altceva dar ma bucur ca s-a terminat Dansez pentru tine pentru ca nu puteam sa ma uit la valsurile acelea.. Mereu ma busea plansul.

Apoi, am facut actorie la teatrul Ion Creanga si din nou, eram convinsa ca asta va fi cariera mea. Insa, conditiile din Romania nu sunt tocmai prielnice dezvoltarii unei astfel de cariere. Dupa care, pentru ca imi placea oricum sa cant si eram in fruntea tuturor evenimentelor la scoala dar si in proiectele international, m-am apucat de canto prin clasa a 10a dorindu-mi sa urmez Conservatorul dar mi-am dat seama ca cel mai probabil voi ajunge sa cant la metrou si oricat mi-ar fi placut, nu era ceea ce imi doream.

Prima pasiune in schimb a devenit si job-ul meu de acum si anume machiajul, am mai povestit intamplarea cand am combinat toate rujurile mamei si mi-a iesit un super maro si de atunci, chiar daca am mancat bataie de la mamaie, nu ma lasam si reuseam sa fur fardurile si sa machiez toate fetitele de la bloc. Si o alta poveste pe care nu pot sa cred ca nu mi-o amintesc este ca atunci cand aveam 4-5 ani, mama primise o trusa completa cu multe sertarase, un fel de Sephora Makeup Academy Palette :)) pe care pusesem ochii, evident si pe care a ascuns-o undeva in baie, pe o etajera foarte sus. Se pare ca m-a dus capul sa imi fac un drum pana la ea, urcandu-mi mai intai pe WC, apoi pe masina de spalat, am ajuns la paleta, am luat-o, m-am dat jos in siguranta atat eu cat si paleta, si m-am asezat frumos in pat unde am creat un machiaj fantezie :))

Si pentru ca cititi aceste intamplari din viata mea pe un blog, este mai mult decat evident ca imi place sa scriu si imi e dor de primul meu blog, care crescuse atat de frumos..

Eşti îndrăgostită?

Foarte!

 Ai copii?

Inca nu, dar imi doresc sa fiu o mamica tanara 🙂

Astept cu mare drag raspunsurile voastre, va provoc!

Va puuuuuuuuuuup

3 gânduri despre “Get to know me TAG

Lasă un răspuns

