Campania anti-fake!

Să vă povestesc ce „vrăji” am mai făcut astăzi.. De dimineaţă, de cum am intrat în lumea online, m-am implicat in două polemici destul de interesante. Cea despre care vă povestesc în cele ce urmează vă interesează pe voi toate fetele, femeile, adolescentele, mamele şi chiar şi pe domnii din viaţa voastră care bine intenţionaţi să vă facă o surpriză, pot ajunge să facă mai mult rău decât bine.

a2865ddfbe32a555398ecc14c3007514

De obicei, nu mă bag în discuţii care nu mă privesc în mod direct, nu comentez pozelor cu machiaj care „aşteaptă păreri şi critici” pentru că am văzut bine că nu asta aşteaptă, păreri şi critici sincere, recomand în schimb produse ori de câte ori consider că am o părere bine argumentată şi care contează. Prin natura meseriei mele şi a pasiunii de atâţia ani, cunosc foarte bine multe branduri, multe produse cosmetice, preţuri şi disponibilitatea lor în ţara noastră.

Pe Facebook, există multe persoane care vând fel şi fel de produse, unele persoane sunt de încredere dar cele mai multe dintre cazuri sunt conturi destul de dubioase. Astăzi dau peste acest anunţ cu produse de make-up de vânzare, nu pot să nu mă uit la astfel de poze ÎNSĂ astăzi nu am putut să mă abţin să nu comentez. Produsele erau rujuri şi concealere MAC, rujuri Chanel, rujuri Dior etc. 35 lei preţ per bucată, super nu?  Iguanitza a pus problema în articolul scris de ea că preţul e prea mic pentru a avea şi vânzătorul un profit, chiar dacă preţul de achiziţie ar fi unul foarte mic. Cred că şi dacă le-ar fura, şi nu ar investi bani deloc în produse tot nu poţi să vinzi produsele originale la un asa preţ!! 🙂 Ce m-a deranjat foarte tare a fost faptul că eu am întrebat intenţionat dacă sunt originale doar ca să văd răspunsul iar la comentariul unei persoane care a spus că preţul e prea mic pentru un produs original, vânzătorul a răspuns: dacă vrei ti le dau mai scump. Seriously?! Şi care e profesionalismul aici? Chiar daca tu vinzi o porcărie, trebuie să vorbeşti civilizat cu clientul. Apoi, când a văzut că majoritatea este trezită la realitate a început cu jignirile şi ne-a sfătuit să intrăm în magazine de specialitate şi că suntem obişnuite cu Ruby Rose. Oooook! Şi aici uraganul s-a dezlănţuit! Cum îţi permiţi tu, un nu-ştim-cine-ce eşti pentru că numele era foarte de încredere (Haine Constanta), să îţi dai cu părerea privind cunoştiinţele mele în materie de produse în condiţiile în care eu investesc FOARTE mult în produsele pe care le folosesc pe clientele mele??

Sunt convinsă că a reuşit până acum să păcălească suficiente persoane încât să strângă nişte bani pe care alţii se chinuie să îi aibă prin muncă cinstită pentru că deşi 35 lei e o sumă modică, 35 lei de la mine, 35 lei de la tine şi încă 35 lei de la prietenele tale, iată banii de 3 rujuri originale MAC 🙂 Aşa că, dragile mele, VĂ ROG DIN SUFLET, nu mai cumpăraţi de pe pagini de Facebook de la care nu aveţi referinţe, de pe fel şi fel de site-uri pe care le descoperiţi din neant şi NICIODATĂ, repet NICIODATĂ produsele cosmetice de lux sau de branduri de care ştiţi că sunt high-end NU vor avea preţuri mici. Din păcate, calitatea nu este pentru oricine!

Referitor la întâmplările de genul, din fericire nu am fost niciodată păcălită însă mama era aproape să facă o astfel de achiziţie pentru că la locul ei de muncă tentaţia e foaaarte mare, lucrează în salon de înfrumuseţare şi probabil că aţi prins măcar o dată un bişniţar ambulant cu diverse. Ei bine, acum câţiva ani când începusem să îmi construiesc kitul de pensule, mă sună mama să mă întrebe dacă produsele Bobbi Brown sunt bune. Eu, cu pulsul 300 îi spun că DAAA, normal, dar de unde în Ro? Şi îmi spune că a venit cineva cu diverse de vânzare printre care şi un set de 17265261 (că nu mai ştiu exact câte, dar multe) de pensule Bobbi Brown la 180 lei. I-am spus imediat să nu facă prostia asa pentru că nici măcar o singură pensulă nu cred că este doar 180 lei şi oricum nu există astfel de set, la niciun brand important!

Aşadar, repet, ştiu că e sentimentul acela de cumpărat cât mai mult şi mai ieftin, credeţi-mă şi eu vreau cât mai ieftin posibil şi vânez reduceri şi oferte dar din locuri sigure. Acel ruj de 35 lei o să vă aducă la pachet un tratament la dermatolog de sute de lei pe o perioadă nedeterminată, timp în care vă luaţi un superb ruj Chanel, Dior, YSL şi nişte pantofi noi. Vă garantez!

Distribuie acest articol ca să vadă şi prietenele tale şi toţi membrii comunităţii tale de pe Facebook care cu siguranţă vor ajuta pe cineva care în momentul ăsta, dă o astfel de comandă.

Dacă sunteţi păţite, spuneţi aici să vadă toată lumea şi să învăţăm împreună cum şi de ce anume să ne ferim!

Va puuuuuuuuuuuuuup!

8 gânduri despre “Campania anti-fake!

  1. Foarte bun si foarte adevarat ceea ce ai scris dar eu ma intreb…chiar exista persoane care chiar cred ca pot plati pe un ruj de la Dior,Chanel sau Ysl 35 lei? In primul rand Chanel,Dior si marcile mai de lux nu au NICIODATA reduceri si asta zic din sursa sigura(la produse de make-up ma refer) . Eu iubesc produsele de la Chanel dar NICIODATA nu au avut reducere. Eu am platit vreo….150lei pe un ruj de la Ysl si daca imi aduc bn aminte l-am platit atat pentru ca aveam multe puncte si…..in fine.Ideea e ca NU SUNT SI NU VOR FI PRODUSE DE LUX IEFTINE VREODATA.

    Apreciază

  2. Foarte fain articolul, sper sa-l citeasca cat mai multa lume, si clientele acestor vanzatori sa se imputineze.
    Gandesc si eu intocmai ca Irina, oare chiar exista oameni de buna-credinta care cu sinceritate isi inchipuie ca acei „diori” si „”chanele” sunt originale? Cata vreme au acces la calculator si net, pot verifica atat de usor preturile oficiale ale produselor de lux..
    Iar daca in mod constient cumpara fake-uri, atunci ce-si face omul cu mana, se numeste parvenitism.
    Mai ales ca la asemenea sume modice, 30-40 de lei, avem acces la niste produse foarte bune, e adevarat ca nu sunt produse de lux, dar isi fac bine treaba si avem garantia ca le cumparam de la distribuitori autorizati. Ma gandesc aici la Nyx, la Sleek, care au rujuri rezistente, cu palete largi de nuante..
    Eu m-am indragostit de UD Naked, si multa vreme am stat pe ganduri daca s-o cumpar ori ba. Dupa ce mi-au expirat insa niste farduri Too Faced si Benefit nici pe jumatate consumate, mi-am pus in balanta veniturile si pasiunile, le-am prioritizat si am ajuns la concluzia ca Naked ar fi pentru mine o cheltuial, nu o investitie. M-am orientat spre o alta paleta cu nuante neutre si intr-un final mi-am luat Sleek Au Naturel, de care am fost si inca sunt incantata. Pentru nevoile mele personale, e de ajuns, cu un primer bun fardurile rezista excelent, iar cu diferenta de bani pe care as fi platit-o pe Naked, mi-am hranit pasiunea mea cea mare (si costisitoare) – cea pentru parfumuri.
    Alternative exista, numai sa invatam sa ne acceptam limitele, inclusiv financiare, si sa respectam munca care sta in spatele cosmeticelor si parfumurilor de lux.

    Apreciază

Lasă un răspuns

