Monthly Favourites: January

De dimineaţă când m-am trezit, verific telefonul să aflu cât e ceasul şi văd 1 februarie 2015. Whaaaaat?! Când a trecut Crăciunul? Revelionul? Dar dacă tot suntem în Februarie pe bune, când vine primăvara? Chiar nu mai suport vremea asta atâât de mohorâtă, nu sunt productivă deloc.. Această primă lună a fost un pic haotică, încă nu mă prind exact unde pe axă mă situez, însă ştiu că va veni vremea bună şi voi fi altfel motivată să duc la bun sfârşit, anumite planuri. Până vine vremea frumoasă, haideţi să vă arăt ce produse m-au făcut pe mine fericită în acest început de an:

Wella Professionals gama Enrich: Shampoo for thick hair & mask for normal hair

Aceste produse sunt cu siguranta vedetele perioadei decembrie – ianuarie, primesc premiul I cu felicitari si nota 10+!

SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC

La salonul unde îmi îngrijesc părul se folosesc cu preponderenţă, produse L’oreal de la şampon la vopsea şi tratamente pentru acasă la revânzare. De când a apărut pe piaţă eu eram fană Mythic Oil, cel classic, de fapt nu văd nicio diferenţă între variantele apărute ulterior şi aveam şi măşti de la L’oreal pe care mi le recomanda hairstylistul. Eram mulţumită, din când în când simt nevoia unei măşti naturiste şi a unui produs profesional pentru părul meu pentru că e destul de agresat cu foehnul şi uneori (mai răruţ) placa de întins părul. Însă, am folosit pentru prima dată acum 2 ani, din nevoie urgentă produsele din gama prezentată mai sus, Wella Professionals Enrich şi am rămas şocată. Pe scurt, pentru că voi face review complet fiecărui produs pe care eu îl folosesc din această gamă: părul meu este creţ, negru de la mama natură şi cu o lungime încadrată la „lung” în saloane, pentru mine este mediu dar ca să vă faceţi o idee pentru cine nu mă cunoaşte, este cam la nivelul sutienului. Negru şi tuns în V (mai mult U) de mulţi ani, nu îl aranjez niciodată în vreun fel deosebit pentru că nu am răbdare, nu mă pricep, stă bine aşa cum vrea el. Dacă il usuc cu foehnul nu mai stă creţ pentru că e totuşi lung şi atârnă greutatea iar daca îl las să se usuce natural, încep să semăn cu Cleo şi nu e prea ok.. Revenind la minunea şamponului, după ce il usuc deşi stă bine este destul de aspru şi uneori şi un pic electrizat. Ei bine, după ce am folosit şamponul, balsamul şi masca, fiind ud nu am sesizat vreo schimbare însă când am început să mă usuc şi să-mi trec degetele prin el am rămas şocată! Vă jur, se simţea exact ca mătasea! Strălucea nemaipomenit, se asezase cum nu a stat cred că niciodata, mirosea incredibil şi acele câteva vârfuri deteriorate parcă au fost reparate prin magie căci nu se simţeau, ma pieptănam şi nu-mi venea să cred că e părul meu. Bineînţeles efectul a durat până am ajuns aproape de munte, unde de la umezeala s-a umflat şi semi-încreţit. De atunci, am spus că trebuie neapărat să folosesc doar şamponul şi masca portocalie! Însă, cred că atunci părul meu era destul de deteriorat şi i-am dat un boost de care nu mai primise de mult timp şi a fost un efect wow imediat pentru că dacă îl folosesc frecvent, nu e la fel. De aceea, alternez cu Clear cu bulinuţa roz, singurul care m-a scăpat de mătreaţă de la prima utilizare (pe acesta îl folosesc mai des) şi când simt că nu e în apele lui, îi dau o doză de Enrich şi este din nou mătăsos şi strălucitor.

Avantaj: – aceste produse se găsesc şi în varianta de 1000 ml şamponul şi 500 ml masca, ceea ce înseamnă că vă ajunge super mult timp

Dezavantaj: – preţul ridicat faţă de şampoanele pe care le găsim în comerţ. Eu îl achiziţionez de la salon dar am cumpărat o dată şi de pe aoro.ro

LINFA-AGE Gel de duş

Acest gel de duş energizant l-am primit în prima mea cutie Pick’N’Dazzle (vezi conţinutul aici), este un brand italienesc: Bottega di Lungavita şi până la acest gel de duş nu mai folosisem niciun produs de la ei.

SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC

Nu ştiam la ce să mă aştept de el, deoarece arată un pic diferit faţă de gelurile de duş pe care le folosesc eu de obicei şi anume: cât mai colorate, cât mai spumante, cu arome cât mai delicioase. El însă spune că este un gel de duş energizant cu Ginseng şi Hypericum, un gel de duş care stimulează corpul şi spiritul. Hmm, oare ce o fi însemnând asta? Credeam că nu funcţionează, e pur şi simplu ca să sune interesant şi mă gândeam că sigur nu o sa îmi placă mirosul dar SUPRIZĂ! Miroase incredibil de bine, nu a medicament cum credeam ci a proaspăt, a primăvară, uşor mentolat şi cel mai mult îmi place că mirosul persistă pe piele mult timp după baie. Şi da, chiar stimulează circulaţia şi te simţi plin de energie.

SEPHORA Cremă pentru duş cu aromă de Cocos

Mai are sens să spun de ce e preferata mea? Doar am precizat că e cu aromă de Cocos.. Da, ador acest miros şi de obicei cam asta e aroma mea preferată pentru creme de corp. Acesta de la Sephora, l-am primit de Moş Nicolae şi nu am apucat să îl folosesc până acum, chiar şi asa, folosesc puţin puţin să pot să mă bucur cât mai mult de miros. Deşi este super hidratant, miroase incredibil, acesta nu se păstrează prea mult pe piele după baie, sau poate depinde de PH, cunosc persoane cărora le persistă mult mai mult.

SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC

Să trecem şi la produse de make-up, care sunt cam puţine luna aceasta:

MAC Creme d’Nude

SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC

De când folosesc Carmex şi Vaseline în cantităţi industriale am reînceput să folosesc rujul meu Nude preferat de la MAC. Având buzele incredibil de uscate, un ruj nude nu era alegerea cea mai fericită de purtat şi sufeream enorm din cauza asta dar cu hidratare intensă-intensă, l-am folosit destul de des în ultima vreme (în puţinele dăţi în care mi-am făcut curaj să ies din casă).

MAX FACTOR Lasting Performance

Pe lângă produsele cele mai dragi din luna ianuarie, vreau să amintesc şi de un eveniment foarte drag, primul pe acest an Beauty Swap by Beauty Barometer (aveţi detaliile aici) unde printre sponsori s-a numărat şi Max Factor, de la care am primit acest fond de ten de care m-am îndrăgostit. De când am început să am probleme cu tenul, m-am ferit de a încerca fonduri de ten noi, dar dacă era atât de aproape de mine, nou şi primit cadou cum să mă abţin? Am zis iniţial că încerc doar aşa, să văd textura, gradul de acoperire, rezistenţa, etc.. Şi azi aşa, mâine aşa, până când îmi dau seama că creierul meu a observat cât de bun e dar tot vroia să îl poarte şi dacă îl folosesc doar pe acesta de când l-am primit înseamnă că acoperă bine, rezistă cu brio pe tot parcursul zilei (şi eu am tenul gras), nu oxidează!, culoarea mi se potriveşte, îl recomand cu dragă inimă! Chiar îmi pierdusem speranţa în privinţa fondurilor lor de ten drugstore.

SAMSUNG CSC

BH Cosmetics – Foundation Stippling brush

Chiar dacă vă spuneam mai sus că fondul de ten este chiar bun şi merită încercat, cred că este destul de important şi cu ce este aplicat fondul de ten, oricare ar fi el. Ştiţi că sunt fan Beauty Blender, bureţel de orice fel, nu există efect mai flawless decât cel obţinut cu bureţelul umed dar dacă mi-am cumpărat un set nou de pensule, de la BH Cosmetics, am vrut să le încerc şi iată cum m-am trezit că nu am mai făcut drumuri spre baie pentru a umezi bureţelul ci am terminat în maximum 1 minut să-mi aplic fondul de ten şi să arate impecabil pentru întreaga zi.

0767

BOURJOIS Deodorant 48H

Pentru că şi mie îmi plac blogurile de beauty realiste, trebuie să vă prezint şi dezamăgirea lunii şi probabil a vieţii care vine, neaşteptat pentru mine, de la Bourjois. Sunt îndrăgostită şi folosesc de mult timp gelurile lor de duş, mai ales în vacanţă. Nu ştiu de ce, când mă gândesc la Bourjois mă gândesc la vacanţe exotice. Foloseam deodorantul verde, îmi scapă numele acum dar aroma era una fresh care persista, pentru mine, întreaga zi. Am fost atrasă, ca de obicei, de ambalajul lor foarte drăgut şi de ceea ce spunea el că face: libertate de acţiune 48 de ore! Nu sunt nebună, ştiu că nu există aşa ceva şi chiar de ar exista, oricum trebuie să te speli dar mă gândeam că acesta este mai puternic ca miros şi acţiune. Ei bine, da, este FOARTE puternic ca miros, însă miroase oribil. Este foarte pudrat incât nu mai poţi să stai în camera respectivă, chiar dacă ai dat un pic, fără să deschizi geamul, îmi vine efectiv să vomit de la cât de greu e şi rezistă chiar 48 de…minute. Nu am probleme cu mirosul, nu transpir prea mult (la cât de friguroasă sunt, e eveniment să transpir de la căldură) însă nu rezistă. Mă dau când ies din baie şi până sunt gata de plecare miros a prăjitură cu preaaaa mult praf de copt şi transpir! Am tot încercat să îl folosesc, dar nu am putut sub nicio formă să obţin altceva în afară de dureri de cap, stări de vomă şi disconfort. Îmi pare rău Bourjois, dar cu varianta asta a ta nu mă potrivesc deloc!

SAMSUNG CSC

Acestea au fost produsele mele cele mai folosite din luna ianuarie, cam puţine pentru că nu a fost o lună prea activă. Aştept părerile voastre despre produsele enumerate mai sus, dacă voi le folosiţi şi dacă le îndrăgiţi sau nu!

Vă puuuuuuuuuuuuuuuuuuup!

+ favourite song:

2 gânduri despre “Monthly Favourites: January

Lasă un răspuns

