Dazzling Love by Pick’N’Dazzle | CONCURS

Iată că a sosit şi a doua lună din acest an, ne-a cam luat prin surprindere pentru că a venit deja foarte repede. Luna Februarie este supranumită luna iubirii pentru că sărbătorim Valentine’s Day, care este o sărbătoare cam blamată pentru că nu este 100% românească şi este un pic clişeică. Pentru cei care nu vor să sărbătoarească Valentine’s Day pe motive de xenofobie, am veşti bune! În caz că aţi uitat, pe 24 februarie, românii sărbătoresc Dragobetele: Dragobetele are rădăcini foarte vechi, fiind sărbătorit chiar de pe timpul dacilor, după cum se precizează în volumul Tradiții și obiceiuri românești, coordonat de editura Flacăra. Pentru daci, Dragobetele era o divinitate asemenea lui Cupidon al romanilor și Eros, al vechilor greci. Dragobetele, numit și Năvălnicul sau Logodnicul Păsărilor, fecior chipeș și puternic, aduce iubirea în casă și în suflet.” (sursa

10952785_10153068290259082_891418130_n

Pentru mine orice zi şi orice minut este un prilej bun pentru a sărbători iubirea, pentru a o împărtăşi în lumea asta în care e atât de multă nevoie de iubire. Îmi place să iubesc şi o fac din tot sufletul şi ştiti deja că iubesc foarte multe produsele cosmetice şi surprizele. Cine îmbină cel mai bine aceste două iubiri ale mele? (în afara de iubitul meu) Aţi ghicit! Pick’N’Dazzle care vine cu noutăţi special pentru această perioada frumoasă şi prelungită pentru noi femeile. Valentine’s Day, Dragobetele, 1 Martie, 8 Martie, suntem cam răsfăţate, nu-i aşa? Şi pentru că ştim cât de greu este pentru domnii din viaţa noastră să găsească repede cadoul perfect, Pick’N’Dazzle vine în ajutorul lor cu opţiunea Make a gift. 

greeting-card-back

Cumpăratul cadourilor nu a fost niciodată mai simplu, pentru voi domnilor:

  • daţi click AICI
  • completaţi formularul cu câteva date simple despre Ea: nume, prenume, vârsta
  • introduceţi adresa unde vreţi să ajungă Gift Box-ul şi metoda de plată. Aveţi grijă la un detaliu: dacă vreţi să ajungă cutia direct la ea, selectaţi metoda de plată online, nu prin ramburs 🙂
  • pentru 169 lei ea va primi o cutie superbă care conţine un parfum, un produs de make-up şi un produs de îngrijire, totul ambalat frumos însoţit de o felicitare cu numele dumneavoastră pe ea. Vă garantez că va rămâne uimită şi ştiţi vorba aceea: happy wife, happy life!

Acest Gift Box este potrivit pentru oricare femeie, de orice vârstă oferită chiar de tine, ca femeie. Fie că vrei să îi faci un cadou mamei tale, surorii sau unei prietene, ideea este aceeasi: un cadou special pentru o femeie specială din viaţa ta!

makeagift-image-forweb

Pentru a câştiga o astfel de cutie superbă trebuie să urmaţi câţiva paşi simpli:

  • să fii fan pe Facebook al paginii oficiale Pick’N’Dazzle (aici)
  • să îţi creezi un Beauty Profile pe site-ul Pick’N’Dazzle (aici). Sunt invitaţi să participe şi domnii la acest concurs cu menţiunea că răspunsurile din Beauty Profile trebuie să fie relevante pentru fericita câştigătoare, aşa că dacă nu sunteţi siguri de toate preferinţele, începeţi interogatoriul subtil 🙂
  • să îmi lăsaţi un comentariu, aici pe blog, cu povestea voastră de dragoste şi o melodie reprezentativă pentru voi (sau povestea ta împreună cu persoana căreia îi este adresată cutia) însoţită de adresa de e-mail cu care a fost creat Beauty Profilul
  • share acestui articol şi împărtăşiţi iubirea!

    Cea mai frumoasă şi impresionantă poveste va fi aleasă câştigătoare în data de 10 februarie!

Va puuuuuuuuuuuuuuuuuuuup şi vă urez mult succes!

IMG_4987 web

19 gânduri despre “Dazzling Love by Pick’N’Dazzle | CONCURS

  1. Era printre primele zile de clasa a XII-a: stateam cu prietenele si colegele mele in pauza, afara,relaxandu-ne de o vreme placuta de inceput de toamna, cand l-am zarit pe EL. Atunci, pentru prima data am simtit cum se in opreste pamantul in loc! 😀 Suntem impreuna si acum, de mai mult de 4 ani si il iubesc mai mult decat credeam ca sunt capabila sa o fac. 🙂

    Iata si melodia noastra: https://www.youtube.com/watch?v=BFTgxziMCNs

    Apreciază

  2. Ne-am intalnit in liceu eram amandoi in clasa a XI-a ,ne-am privit in ochi si in acel moment am simtit ca el este persoana cu care vreau sa raman pentru tot restul vietii ,a venit la mine si timid mi-a propus sa iesim dupa-masa la o cofetarie ,de atunci au trecut 27 de ani si anul acesta facem 25 de ani de la casatorie si pot sa spun ca fiecare luna petrecuta alaturi de el ,o consider luna de miere ,il iubesc si ma iubeste la fel de mult ca in prima zi ,melodia noastra este;https://www.youtube.com/watch?v=ZK0GmiSMNGI ,e-mail ;giulianasimona@yahoo.com share;https://www.facebook.com/iulianasimona.ghizdavu/posts/1536293809981549?pnref=story

    Apreciază

  3. Ne-am cunoscut acum 24 de ani era intr-o zi de primavara el era coleg de serviciu cu mama ,intr-o zi i-a zis mamei ca ar vrea sa ma cunoasca si sa iesim la un film ,a venit la noi eu eram foarte timida cu toate ca sunt mai mare decat el cu 3 ani ,am acceptat sa iesim am vorbit vrute si nevrute si ziua sa terminat m-a adus acasa si vreo 3 zile nu a dat nici un semn ca l-as interesa foarte mult dupa a venit si dupa o luna de zile m-a cerut in casatorie si suntem impreuna si acum si ne iubim la fel de mult.Melodia noastra https://www.youtube.com/watch?v=nqL49G9DtdY&list=PLB0CEE22C522DEC5D
    Share:https://www.facebook.com/janeta.janet.9/posts/368041283320446?pnref=story

    Apreciază

  4. FB: Alexandra Gavrilă
    E-mail cont PND: yiddish_88@yahoo.com
    Share: https://www.facebook.com/gavrila.alexandra.nicoleta/posts/950574344960721

    Hehe … Povestea mea nu-i impresionanta, cel putin nu din punctul meu de vedere, dar este frumoasa. Cand ma gandesc ca a fost langa mine timp de 6 ani si abia apoi mi-a devenit iubit … Inca din vara lui 2013 mi-a marturisit ca ar vrea sa fim impreuna, insa mie nici prin cap nu-mi trecea c-o sa se ajunga aici vreodata, nici in ruptul capului nu voiam asta. L-am refuzat elegant p-atunci, din cauza unei povesti mai … deosebite, sa zic asa. A unei a 3-a persoane amestecata in povestea asta. Nebuniile lui in a-mi marturisi ce simte pt mine au revenit, un an mai tarziu, in tot acest timp crezand ca au disparut sentimentele, insa ne-am inselat, atat eu cat si el. Ma simteam si vinovata si chiar eram dispusa sa nu ne mai vedem. Insa, gandindu-ma mai bine, mi-am zis sa incercam, sa vedem cum ne este impreuna, sa nu ajung sa regret pt ca n-am facut-o, asa cum de multe ori mi s-a intamplat.
    Inainte de primul nostru sarut si de inceperea povestii noastre, m-am trezit cu el la geamul meu [stau la parter] si nu doar o data, cu un buchet de trandafiri si alte chestii pe langa [m-am dat de gol cand am fost in IKEA spunand ca X si Y lucruri imi plac – d-acum incolo am grija la ce spun :))], iar in ziua cu pricina, am plecat intr-o mica excursie pana la Cabana 3 Brazi, ne-am plimbat p-acolo, prin Campina [ne place foate mult mersul pe jos], si de pe 20 septembrie 2014 suntem impreuna. 😀
    Pt ca ne stim de vreo 6 ani il privesc cu alti ochi si nici nu ma simt stanjenita in vreun fel de el. Am „castigat” un bun prieten si un iubit. 2 in 1. Ceea ce-mi doream de mult timp. Pe cineva care sa-mi semene.
    La intoarcerea din mica noastra escapada la munte, am ascultat over and over again aceasta melodie si de atunci a ramas ca fiind a noastra: https://www.youtube.com/watch?v=1JkaoOzb-PY . Este si mai reprezentativa, avand in vedere ca ne spunem „monkey” unul celuilalt. :))

    Apreciază

  5. Eu si A. ne-am cunoscut la mare, in 2006, intr-un stagiu de practica. Prima noastra discutie a fost una in contradictoriu, de fapt pot spune ca ne-am certat in adevaratul sens al cuvantului pe o tema de serviciu. Dupa discutia asta ne-am tot intalnit iar la o luna am devenit prieteni, apoi iubiti. Lunile de vara ale anului 2006 au fost tare frumoase, le-am petrecut impreuna , ne-am cunoscut unul pe celalalt, am legat o poveste frumoasa. In 2010 m-a cerut de sotie , pe malul marii acolo unde ne cunoscusem. A fost un moment emotionant in care am realizat ca este jumatatea mea. Anul acesta avem 3 de casnicie frumoasa , o fetita minunata si o viata faina !
    Melodia noastra : https://www.youtube.com/watch?v=WyrQABk-hck
    share :https://www.facebook.com/cristina.pieptea/posts/997329740280646?pnref=story
    Adresa e-mail: boxea2003@yahoo.com

    Apreciază

  6. Of, Of, Of, au trecut 8 ani de cand suntem fericiti impreuna, si tot mai tresar cand ma saruta sau cand ma ia de mana.M-a cucerit din prima clipa, chiar daca nu i-am aratat acest lucru, iar relatia noastra a evoluat frumos, de la prieteni buni la iubiti. Nu te gandi ca au trecut ani, ci doar saptamani. Mai are rost sa-ti spun ca ne-am cunoscut in gara? :)) Ideea e , ca de cand formam o pereche , am avut parte de detoate, de vacante lungi si scurte, singuri sau cu prietenii sau familia, in tara sau afara. Si totusi, cel mai mult imi plac excapadele noastre, de o zi, 2, 3, doar noi doi ,in varf de munte. Daca mai avem ce ne spune si nu ne plictisim dupa atata vreme, eu zic ca-i de bine. Tocmai de aceea, in iulie, vom fii fericitii protagonisti ai propiei noastre nunti. Da, m-a cerut in noaptea dintre ani ( este si ziua mea pe 31 Dec.) iar eu am zis Da! Asa ca acum visam amandoi frumos la o nunta in aer liber . Iar dansul mirilor va fi pe : https://www.youtube.com/watch?v=lp-EO5I60KA
    Cont PND:claudia_3187@yahoo.com
    FB: Claudia Simion
    Share:https://www.facebook.com/claudia3187/posts/10153069248739805?pnref=story
    I-as face mamei cutia cadou, sincer cred ca merita un astfel de dar, mai ales ca vreau sa aiba grija de ea, este inca tanara si este si foarte frumoasa, chiar daca nu depune efort pentru asta.

    Apreciază

  7. Povestea noastra de dragoste a inceput acum 4 ani la jobul unde lucram ca ospatarita si el era sef bucatar.La inceput nu il suportam,dar dupa un timp am descoperit ca este un barbat minunat cu suflet de copil.Dupa cateva luni mi-a propus sa ne mutam iar eu fara sa stau pe ganduri am acceptat.In fiecare dimineata duceam hainele la munca iar el seara mi le ducea la el acasa,pana am ramas fara nicio o haina. In acest timp a fost nunta matusei mele la Restaurantul unde lucram amandoi,el era bucatar sef de data asta iar eu invitata la nunta.Nu stia nimeni de legatura noastra pana seara cand pt prima data in viata mea am prins si eu buchetul miresei!Dar intr-un mod foarte ciudat cum ao observat toti :)) a trecut prin mainile la mai multe fete si s-a oprit la mine.Bineinteles ca toate rudele mele au inceput sa zica oo gata te mariti,la care eu le-am spus DA!Toti au crezut ca glumesc.Dupa aceea la cateva zile le-am spus rudelor mele la care locuiam in Bucuresti,parintilor mei,am facut o intalnire de familie si asa a fost acceptat iar eu m-am mutat la el si de atunci sunt fericita si iubita.Anul trecut in iunie pe 6 am facut cununia civila iar pe 7 si nunta
    Melodia noastra este https://www.youtube.com/watch?v=TSFVdAgrPa4
    Cont PND nicoletavochineci@gmail.com si nume Coman Monica Nicoleta
    Fb Coman Monica Nicoleta
    Share https://www.facebook.com/vochineci.nikoleta/posts/830245880347292?pnref=story

    Apreciază

  8. Privesc pe geam la fulgii albi ce cad invartindu-se intr-un dans lent si tragandu-ma cu ei intr-un miraj, intr-o zi nu foarte indepartata dar care pare a se fi petrecut intr-o alta viata. Era o zi de iarna la fel ca aceasta, alba, rece desprinsa dintr-un basm demult povestit. M-am trezit in acea dimineata insa nimic nu prevestea minunea ce avea sa se intample. Am venit la ziua acelei prietene comune ca doi straini si am plecat cu inima schimbata. Am fost atat de timida in acea seara incat nu imi amintesc sa ii fi spus doua cuvinte. Ne priveam tacut dar inima noastra canta un cantec pe care inca nu il auzisem. M-a invitat apoi, intr-o zi la fel de alba, la patinoar. Imi aduc aminte si acuma cu emotii acele clipe. M-a luat de mana si am zburat amandoi pe gheata lucioasa ca o oglinda inghetata. Mi-a fost frica, la inceput, dar apoi, alaturi de el am stiut ca nu voi cadea niciodata fiindca el ma va prinde. Iar acea seara in care ne-am sarutat, sufletul si buzele mele nu o vor uita niciodata. Atunci am simtit ceva ce nu mai simtisem pana atunci. Inima imi batea rapid, aveam stele luminoase in ochii si artificii in suflet. Iar eu zambeam de parca toata caldura, paradisul, visele colorate se cuibarisera la mine in suflet.Iar el zambea iar in zambetul lui imi recunoasteam zambetul si nu puteam sa nu ma intreb daca simte la fel ca mine.
    Imi amintesc seara in care am adormit in bratele lui privind luna si stelele ce ne zambeau de pe cerul negru ca smoala si dimineata cand m-am trezit si chipul lui inundat de soare imi zambea. Imi amintesc apoi primavara cu copacii treziti la viata, mirosul de flori de cires, noi doi sarutandu-ne sub un copac iar el prinzandu-mi flori de mar in par. Imi amintesc vara cand am colindat plaje goale, lasand in urma noastra pasi marunti pe nisipul auriu si cald, valurile ce ne-au imbratisat, briza marii ce s-a jucat in parul nostru, primul apus si primul rasarit de soare in marea albastra si aurie.Imi amintesc toamna cu fruzele aramii, plimbarile noastre pe alei pictate de ele, ploile reci, noi imbratisati in casa privind picaturile ei cristaline cum cad din cer. Au trecut de atunci sase ani iar iarna, primavara, vara si toamna au trecut rand pe rand la fel de armonioase ca primele. Luna februarie va ramane vesnic pentru noi luna iubirii fiindca primele noastre intalniri au avut loc in aceasta luna si pentru ca, aceasta luna s-a incheiat cu un sarut exact in noaptea dintre 28 februarie si 1 martie simbolizand primavara ce avea sa vina in sufletul nostru.
    Privesc la fulgii albi ce danseaza lin prin vazduh tragandu-ma intr-un miraj intr-o zi nu foarte indepartata ce se va petrece peste zeci de ani. Eu cu parul alb, el cu aceeasi ochii albastri, doi batrani tinandu-se de mana prin zapada stralucitoare, sub ciresi infloriti, pe nisipul cald si auriu si sub ploaia rece de toamna. Caci anotimpurile se vor succede intr-un ciclu nesfarsit trasand urme pe chipul nostru, dar sufletul nostru va ramane la fel ca in ziua in care ne-am sarutat pentru prima data. Iar iubirea din el, o samanta plantata intr-o zi de iarna va creste, va inflori, fiind hranita zilnic de surase, sarutari si vorbe frumoase.
    Melodia noastra: https://www.youtube.com/watch?v=WpmILPAcRQo

    Cont PND: baby_doll_adriana@yahoo.com si nume Ionita Adriana
    Facebook Adriana Ionita

    Apreciază

  9. Acum două ore ai ieșit pe ușă și e probabil ultima dată când o să te mai văd în carne și oase.
    Am plâns și m-a durut inima pentru tine. Acum stau tristă în fața unui laptop și încep să scriu, sper să mă ajute să trec mai ușor peste momentele astea. Deși nu va fi oribil de trist să mă întorc la o cameră goală, fără tine în ea. VINO ÎNAPOI! Te vreau lângă mine!
    Clișeic, nu? O femeie care care suspină după un bărbat de care s-a despărțit, o altă povestioară plină de emoție și stări bacoviene… Ei bine, bărbatul acesta a fost iubirea vieții mele! Genul acela de iubire pe care o întâlnești doar o dată în viață, te înnebunește până peste cap, iar când crezi că i-ai venit de hac și ești cel mai fericit alături de persoana iubită… atunci se întâmplă să faci ceva prostesc și să strici totul.
    Pe C. l-am cunoscut acum mulți ani, pe internet. Eu în liceu, el în facultate. Nu-mi imaginam că acei 400 de km care ne despărțeau aveau să se transfome într-o iubire atât de mare. Până când, în sfârșit, am ajuns la facultate, iar Bucureștiul a fost orașul nebun care ne-a adus împreună. Îmi amintesc și acum plimbările prin Cișmigiu, nopțile haotice de pe Lipscani și nopțile fierbinți care ne înălțau în culmile plăcerii…
    E ciudată viața, e ciudat modul cum îți rezervă surprizele, e ciudat cum spulberă orice continuitate… M-am tot gândit la coincidențele acestea și nu înțeleg cum destinul poate să ne joace astfel… Încercăm sa fim mai buni… încercăm să fim cât mai sinceri și cât mai onești, încercăm să nu facem persoana de lângă noi să sufere. Așa trebuia să procedez și eu când, după 3 ani de relație, am avut prima ceartă cu C. Nu a fost vreun motiv serios sau măreț, însă din prea mult zel, m-am dus într-un club și mi-am făcut de cap, doar ca să-i demonstrez că mă pot distra și fără el, că sunt independentă și nu am nevoie de un bărbat să-mi spună ce să fac. Asta până când m-am trezit, în baia clubului, sărutându-mă de mama focului cu un băiat. În toată amețeala și în toată nebunia din club, am reușit să-mi revin și am realizat că am trădat încrederea celui mai important om din viața mea! Tocmai am aruncat pe geam sentimentele și demnitatea mea și am reușit să distrug cel mai minunat lucru care mi s-a întâmplat vreodată.
    Deseori ne gândim că putem să păstrăm un secret și că e mai bine să ascundem greșelile. Au trecut câteva luni de la infidelitatea mea, relația cu C. era mai frumoasă ca niciodată, dar inima îmi era plină de remușcări. Nu înțelegeam cum omul de lângă de mine poate să iubească o trădătoare, EL, un om minunat și înțelegător, care avea să mă ceară în căsătorie. DA, urma să ne logodim, și asta pentru că am găsit inelul ascuns în dulapul cu haine.
    Nu puteam să-i fac asta, trebuia să-i spun. Așa că iată-mă aici, în cafenea. I-am spus de dimineață că nu vreau să continuăm într-o relație fără ca să fim 100% sinceri. Și cred că știți ce s-a întâmplat mai departe.
    Nu pot să mă gândesc la altceva decât la momentul când o să ajung acasă, la o cameră goală. Da, nu am nicio scuză pentru ce s-a întâmplat și îmi merit soarta. Nu simt decât tristețe în suflet. Și lacrimi în ochi. Sunt singură și nu m-am mai simțit niciodată așa! NICIODATĂ. Deși sunt o grămadă de oameni pe lângă mine, mă simt singură pe lume. Am un nod în gât ori de câte ori mă gândesc la EL, la IUBIREA VIEȚII MELE, care a plecat cu inima îndurerată astăzi, pe ușă.

    Imi mai alina suferinta melodia noastra: Savage Garden: Truly, madly, deeply (https://www.youtube.com/watch?v=WQnAxOQxQIU)

    paula_paw92@yahoo.com

    Apreciază

  10. Imi era vecin de ani de zile (din copilarie).. Niciodata nu ne-am uitat unul la altul cu alti ochi, decat cu ochi de „vecini” :)). Am terminat liceul, am mers la facultate (200km distanta de casa), el tocmai iesise dintr-o relatie care a durat 8 ani, eu iesita dintr-o relatie de 2 ani. A facut rost de numarul meu de telefon, ma cauta pe net, am inceput sa discutam „ca prieteni”, „ca vecini”, imi dadea de inteles ca ii sunt draga dar nimic mai mult (cica…). Auzeam din stanga-dreapta ca ii plac, ca se cam intereseaza de mine .. Ei bine, nu am pus-o la suflet. Venisem acasa intr-un weekend, ne-am intalnit (la insistentele lui bineinteles), a ales sa ma ia din gara si sa mergem la un suc. Am vorbit, am povestit, nici prin cap nu mi-ar fi trecut ca va fi vreodata ceva intre noi. Asta a ramas asa atunci, am mers inapoi la facultate, eu nu l-am cautat. Peste o saptamana, ma cauta el, mirat: „De ce nu m-ai cautat? Nu mai vrei sa vorbesti cu mine?” eu, uimita de intrebarea lui „Pai…ba da , dar… ” „Dar ce? Ma miram de ce nu ma cauti”; Am lamurit problema, i-am spus ca nu credeam ca pentru el are asa importanta telefonul meu :D. Chiar nu il luasem in serios… Ma gandeam: „Hai ca nu vede asta nimic la mine, altfel dadea un semn ca vrea sa fie cu mine…”. Eii bine, am tot pastrat legatura la telefon, vorbeam ca prietenii! Peste o luna, merg iar acasa, el ma ia din gara (iarasi suc, iarasi povesti… nimic mai mult). Deja incepeam sa imi pierd speranta ca va fi ceva de capul nostru. A doua zi, nu ne-am intalnit, m-a sunat spre seara cand venise de la servici. Eu eram in pat, bolnava, cu febra.. Mi-a scris mesaj „Ce fac?” Eu „Bine, in pat…cred ca m febra” El „Pai nu ai termometru sa vezi daca ai?” Eu ” Pai nu… sau ce stiu eu…” La care el ” Stai ca vin!”. Nu au trecut 3 minute, cineva apasa soneria :). Mama iese sa vada cine e…….. era el, cu termometrul in mana! Era tare ingrijorat pentru starea mea :). S-a pus langa mine in pat, si incepea sa imi sarute fruntea, de fata cu mami (care habar nu avea ce il apuca :)) ). Imi punea termometrul la subbrat si tot verifica daca scade febra.. Si asa a inceput relatia noastra :). 3 ani de zile cat am fost studenta am intretinut relatia, am facut fata distantei, imi trimitea pachetel cu mancare cand imi trimiteau si ai mei… vorbeam ore intregi la telefon, il simteam mereu langa mine, chiar daca veneam o data pe luna acasa! … Acum, avem 6 ani de relatie. Tin minte, toata lumea ne lauda 🙂 Toata lumea era mirata de faptul ca 3 ani de zile am tras asa cu distanta……… Au fost si certuri, dar suntem impreuna si acum.. Totul a inceput cu un termometru asadar si cu un sarut pe frunte 🙂 <3. Adevarata vorba aceea: „In tot raul este si un bine” :).

    anyta17_1989@yahoo.com (FB: Anita Giorgiana Horvath)

    Apreciază

  11. Am scris povestea mea putin mai sus, am pus si melodia noastra dar…am uitat o parte foarte importanta din aceasta poveste. Va pun si o poezie, scrisa de mine, la inceputul relatiei noastre cand sufletul imi zbura ca mii si mii de fluturi si atunci cand am fost convinsa ca asta voi simti pentru restul vietii mele. Am avut dreptate.Dupa 6 ani de zile suntem si mai indragostiti si mai fericiti pe zi ce trece.

    Cand te-am zarit prima data, sufletul mi-a inflorit
    Iar sufletul canta un cantec pe care nu l-a auzit…
    Te-am cautat apoi in vise, te-am cautat in amintire
    Dar nu te-am gasit, iubite, caci nu stiam ce e o iubire.

    Am invatat apoi cu timpul de ce am sufletul colorat,
    De ce de altceva in lume de-atunci nici nu mi-a mai pasat…
    De ce cantam, de ce zambeam, de ce zburam cand te vedeam…
    Am inteles intr-un sfarsit ce se intampla: te iubeam.

    Am descoperit cum e sarutul ce te ajuta sa zbori,
    Ce te ducea pana la stele si te ridica la nori.
    Am descoperit ca ochii spun mai multe atunci cand iubesc
    Ei nu sunt nici tristi, nu sunt nici goi, ci sunt vii si stralucesc.

    Am descoperit ca primavara are milioane de culori
    Si ca norii nu-s departe daca ai invatat sa zbori
    Am invatat sa inot cu tine in raul limpede al iubirii
    Am invatat sa deschid poarta meleagului fericirii.

    Am descoperit ca lumea e mai frumoasa cand sunt doi
    Si vreau in lumea asta toata sa plecam doar amandoi.
    Am invatat ca tristetea dispare atunci cand te privesc
    Si ca cele mai frumoase cuvinte stau intr-un “te iubesc”

    Am invatat astfel in lume ce are cu adevarat valoare,
    O privire, un sarut si o calda imbratisare.
    Si-am invatat ce aduce pe-aceste lume fericire
    Ea este data doar de cea mai pura si calda iubire.

    Am invatat ca doar iubind poti face lucruri minunate,
    Ca de ai mii si mii de vise le poti indeplini pe toate.
    Ca nu stii ce e iubirea pana nu ajungi sa iubesti
    Si ca poti trai in viata ca-n cele mai dulci povesti.

    Saruta-ma, deschide bratele caci vreau sa ma cufund in ele
    Sa-adorm la pieptul tau, iubite, privind la luna si la stele
    Sa visez la viata noastra, la ce a fost, la ce va fi
    Caci pe drumul vietii, iubite, impreuna vom imbatrani.

    Apreciază

  12. Anul acesta se vor implini 5 ani (octombrie 2010) de cand l-am cunoscut pe cel care urma să-mi devină soţ. La doar două săptămâni de la moartea tatălui meu, mi-a ieşit în cale. Se zice că (şi eu chiar cred că aşa este) atunci când Dumnezeu îţi ia ceva, îţi oferă şi o compensare. Şi se mai zice că lucrurile frumoase din viaţă se întâmplă exact când te aştepţi mai puţin. Aşa cum s-a întâmplat şi în cazul meu.
    Aşadar, de cinci ani frumoşi trăiesc o minunată poveste de iubire alături de el, bărbatul care pe care l-am primit în viaţa mea iremediabil şi fără tăgadă.
    L-am cunoscut într-o seară de duminică, într-un octombrie friguros şi trist care nu ar fi prefigurat nimic special. L-am cunoscut… printr-un prieten de-al său. Rolul acestuia din urmă nu avea să fie cel al unui Cupidon, ci unul de intermediere privind o problemă de ordin profesional (eu şi soţul meu activând în acelaşi domeniu, cel al limbilor străine). Oricum, nici nu putea fi vorba de altceva, nu în ceea ce mă privea, întrucât istorioare romanţioase nu aş fi putut concepe în perioada aceea, nu-mi stătea mintea la aşa ceva. Aşadar, a fost o întâlnire normală… în trei. Nimic ciudat, nimic dubios, dar nici nimic concret referitor la ideile profesionale pe care mi le făcusem acceptând să ies în seara aceea.
    Trece o zi, trec şi două. Găseşte tipul, lingvistul meu, traducătorul, un motiv să mă sune. Îl refuz o dată că nu aveam chef, îl refuz a doua oară pentru că, chipurile, eram obosită, însă a treia oară zic „hai, totuşi, aşa de bun simţ să ies cu el”. Mi-am dat eu seama repede că mă…simpatiza, chiar dacă nu avea un comportament evident în această direcţie. Era glumeţ, îmi vorbea întruna de ce-şi aduce aminte, era o persoană volubilă, zâmbăreaţă, hazlie. Partea interesantă era că eu , din păcate, nu-mi prea imaginam anumite socoteli cu el, deci…ah, nu-l înţelegeam… El chiar nu observa că eu îmi sorb repede ciocolata caldă, refuz să mai comand încă una deoarece vreau să ajung acasă?! Nu observa? Se pare că nu. Însă…o lună a durat!!! O lună până când ceva a intrat în sufletul meu, peste noapte parcă, făcându-mă ca imediat ce-mi deschideam ochii, dimineaţa, să-mi doresc să mă sune, să-mi doresc să-l aud şi să-l văd, să mergem să cutreierăm oraşul, de mână, povestind despre toate şi despre orice. Ceea ce s-a şi întâmplat. Nu aş putea să spun ce anume m-a aruncat în vâltoarea sentimentelor şi implicit în braţele sale. Poate modul său de a gândi sau felul său spiritual de-a vorbi, de a fi. Sau poate vocabularul său cavaleresc de a mă saluta la telefon de fiecare dată cu al său « sărut’mâna ». Nu ştiu, dar îmi plăcea. Nu mai cunoscusem aşa ceva. Un om cu peniţa talentată a gândit-o şi-a scris-o atât de simplu, atât de inocent : « […]genul ăsta de dragoste nu e un produs al raţionamentelor şi statisticilor. Ea vine nu se ştie de unde şi nu se poate explica. Nici nu-i nevoie. Asa gândesc eu. » (Mark Twain) Cert este că am găsit în el ceea ce aveam mai mare nevoie atunci : un om care să ştie să-mi asculte sufletul îndurerat până dincolo de cuvinte, un om protector care a avut răbdarea să mă descopere şi să mă înveţe iar, în final. să mă accepte CU TOTUL. Un om care întotdeauna m-a luat şi continuă să ma ia aşa cum sunt. Mi-am întâlnit alesul când aveam cea mai mare nevoie să-l întâlnesc şi nu atunci când am ţinut eu să-l găsesc. Cu siguranţă că socotelile vieţii sunt mai complicate decât credem noi. Şi Doamne cât îl iubesc, cât mă iubeşte. Dragostea noastră devine şi mai puternică pe zi ce trece. E un sentiment autentic şi indescriptibil care trece dincolo de cuvinte şi confirmări, motive sau explicaţii. E ceva care mă împlineşte ca femeie şi care-mi dă un motiv în plus să aştept cu ardoare dimineaţa, ocazie de a-mi trezi somnorosul cu multe pupicuri şi a-i spune ilogic “Mi-a fost dor de tine !” ; fiecare dimineaţă, fiecare moment. Îmi vine să zâmbesc şi acum când îşi aminteşte şi-mi spune, retrăind parcă momentele iniţiale: „Simţeam că mor când refuzai să ieşi cu mine în oraş!”.
    Acum…acum facem cea mai lungă plimbare, într-un oraş misterios zis viaţă şi în trasarea unui destin comun; mereu de mână, mereu împreună. Mai imprevizbil şi mai frumos de-atât eu zic că nici nu putea să iasă. The End.

    O melodie reprezentativă pentru noi, franţuzească, numai bună pentru iubăreţii ca noi:
    L’Ete Indien de Joe Dassin

    Beauty Profilul a fost creat cu adresa: cameliacovacib@yahoo.com

    Apreciază

  13. Au trecut ani peste noi, timpul ne-a modelat chipul si ne-a schimbat fizionomia, doar sufletele ne-au ramas schimbate. Ne stim de 40 de ani si cand spun acest lucru imi pare atat de ireal fiindca parca ieri ne-am cunoscut. Doi liceeni, tineri si veseli, colegi de clasa. Eu putin mofturturoasa, el rebelul clasei. Ii placea sa glumeasca cu mine si cateodata ma tachina din dragoste. Eu ma suparam si ca o domnisoara rasfatata imi periam parul si imi intorceam capul. Incet incet in inima mea a rasarit un sentiment pe care inca nu il cunosteam. Am inceput sa il privesc cu alti ochii si parca glumele lui nu ma mai suparau ci ma inveseleau. Mergeam pe vremea aceea toti prietenii la munte fiind pasionati de excursii in natura. Imi aduc aminte si acum cand de Sfantul Stefan, de ziua mea, pe un frig naprasnic am plecat la munte, ca de obicei. El, in rucsacul lui enorm avea un tort pentru mine, de care nu mi-a spus. Abia seara, cand dupa o ninsoare ca-n povesti, am ajuns in varful muntelui la o cabana, iar el, inghetat si obosit a scos ,zambind si radiind de fericire, un tort si a inceput sa-mi cante la multi ani. In acele vremuri lucrurile aveau alta valoare ca in ziua de astazi iar oamenii puneau pret pe gesturi, pe lucruri marunte dar atat de valoroase sentimental. Ne-am indragostit, ne-am casatorit iar primii ani de casatorie i-am trait neavand multe lucruri. Plateam pentru casuta noastra, locul in care eram cei mai fericiti iar fiecare zi era un motiv de bucurie cu putinul pe care il aveam. Nunta noastra nu a fost pompoasa, cum sunt cele de acum, a fost simpla dar i-am avut alaturi pe prietenii nostrii dragi, pe familii si am sarbatorit alaturi de ei ziua in care sufletele noastre s-au unit in fata lui Dumnezeu. Anii au trecut, iar in viata noastra a venit un copilas, o fetita, care ne-a pictat viata cu mai multa fericire decat puteam crede. Anii au continuat sa treaca pe langa noi, surpinzandu-ne mereu tinandu-ne de mana, incurajandu-ne si zambind. Relatia noastra a avut la baza iubire, prietenie, sinceritate si mult respect. Iar acum, dupa 30 de ani de casatorie privim in fata anii batranetii care nerabdatori vor sa apara. Noi stim ca mai e ceva vreme pana cand ei vor veni, caci sufletul nostru e inca tanar si plin de viata. Dar atunci cand ei vor aparea, ne vor gasi asa cum am fost mereu: tinandu-ne de mana si imbratisandu-ne cu aceasi dragoste ca in prima zi.


    Nume PND ionita_stefa@yahoo.com Ionita Stefania
    Facebook: Ionita Stefania

    Apreciază

  14. Nu permit la nimic si nimanui sa imi strice seninatatea. Dezvolt un nivel inalt de ingaduinta si sensibilitate si exersez cu sarguinta, sa am rabdare si sa nu ma enervez . Fericirea alaturi de sotul meu este o stare de bine, fiind caracterizata de o relativa stabilitate, cu sentimente de la multumire simple intr-o bucurie profunda și intensa de viata, precum si dorinta fireasca ca acest continua la infinit viata alaturi de el.Sotul meu….da sotul meu ma face sa ma simt zilnic,tanara,frumoasa si increzatoare,pline de vitalitate extrema sa stralucesc asa cum din todeauna el ma face sa traiesc zilnic momente unice in viata,de parca acea zi ar fi ultima. Imi iubesc sotul,el este cea mai mare realizare a mea,zilnic imi reda fericirea,stralucirea si ii multumesc zilnic ca sunt alaturi de el. L-am cunoscut pe sotul meu pe cand aveam 16 ani eram in curtea scolii a fost dragoste la prima vedere <3,au trecut deja 22 ani si suntem inca impreuna pentru ca alaturi de el ma simt ca si cum as avea 16 ani in fiecare zi.Desi ne-am casatorit cand aveam 28 ani,tarziu cei drept…. avem doua fetite minunate,secretul fericirii si casniciei mele este increderea,sinceritatea,compromisurile,comunicarea sa fim deschisi si sa invatam sa spunem si ”Imi pare rau ” (cateodata).Etapele de iubire din viata noastra sunt lucruri ce ne leaga foarte mult,
    ne ascultam unul pe altul,chiar daca uneori e iritant ceea ce vorbeste il ascult si viceversa.Casatoria pentru noi a fost cu suisuri si coborasuri dar dragostea si afectiunea dintre noi a invins tot timpul,chiar daca uneori uitam ca o casatorie e formata din doua persoane,facem in asa fel incat sa nu ne neglijam.Nu permitem niciodata egoismul in viata noastra pentru ca va distruge casnicia noastra.:)
    Zilnic ne spunem Te iubesc,si cate o sarutare dimineata inainte de a pleca la munca,chiar daca cu o seara inainte sa spunem a fost (o cearta mica) dimineata uitam totul si nu ne gandim la ceea ce sa intamplat cu o seara in urma,asta este cel mai important,indiferent de ceea ce facem…comunicam,si ne iubim! Te iubesc dragul meu sot!
    Melodia noastra a fost si ramane inca de cand ne-am cunoscut What a wonderful world – LOUIS ARMSTRONG https://www.youtube.com/watch?v=E2VCwBzGdPM
    profil creat elena_banu87@yahoo.com

    Apreciază

  15. Ne-am cunoscut in 2008 din intamplare. Fusesem invitata de un coleg de facultate la un concert ce avea loc pe faleza Dunarii din Galati. Acolo mi-a prezentat prietenii lui, prieteni care au devenit peste ani, rudele mele. Am avut norocul in acea seara frumoasa de mai sa-l cunosc pe verisorul noii mele prietene. La inceput nu ne-am acordat prea mare atentie, eu fiind intr-o perioada in care nu doream sa am vreun iubit. Dupa 2 saptamani ne-am intalnit iar, tot la un concert, dupa ce vorbisem pe mess in fiecare zi cateva ore, intentia mea fiind sa-l cuplez cu o colega de a mea, dar nu mi-a reusit si ii multumesc lui Dumnezeu in fiecare zi pentru asta! Am facut schimb de numere de telefon si am inceput sa vb din ce in ce mai des. Petreceam noptile vorbind pe messenger sau la telefon. A urmat vacanta de vara in care nu ne-am vazut decat o data, dupa care a inceput relatia adevarata.
    Suntem impreuna de atunci, ne intelegem la fel de bine ca in prima zi, iar in 2013 am hotarat sa ne unim destinele si a fost ziua cea mai frumoasa din viata mea. Am invatat sa ne cunoastem si sa ne respectam reciproc, pentru ca orice relatie are nevoie de respect, in afara de iubire. Ne iubim foarte mult si avem grija unul de celalalt. Nu mi-as putea imagina viata fara el, pentru ca ar fi incompleta. Ne completam perfect, eu sunt impulsiva si energica, el este calm si calculat, gusturile sunt total diferite, dar in acelasi timp complementare. Mie imi place sa citesc, lui ii place sa faca muzica si cu toate acestea, suntem perechea potrivita.
    Il iubesc mai ales pentru lucrurile marunte: pentru cafeaua cu care ma trezeste in fiecare dimineata, pentru incurajarile dinainte de examene ce imi risipesc panica, pentru noptile pierdute cand ma asculta cum repet, pentru rabdarea cu care ma asculta atunci cand povestesc despre 50 Shades of Grey.Il iubesc si pentru lucrurile mari: pentru ca-mi ofera mereu tot ce-i mai bun din viata lui, ca este partas bucuriilor mele, pentru ca este tandru cu esecurile mele si-mi da curajul de a merge mai departe.
    Avem si o melodie impreuna, melodia pe care am ales-o pentru a o dansa la nunta: Christina Perri – A thousand years

    Mi-am facut profil pe Pick’n’Dazzle cu adresa alina_stoian88@yahoo.com
    Share: https://www.facebook.com/alwssa/posts/1046481752035530?pnref=story
    FB: Alina Stoian Sampetru

    Apreciază

Lasă un răspuns

