Valentine’s Day – a special day?

De ce nu? Eu ma numar printre acele persoane care sarbatoresc orice se poate sarbatori oficial dar sarbatoresc viata si dragostea zi de zi! Asa ca mereu ma agit pentru V-Day, Dragobete (doar nu ati uitat de varianta noastra de Zi a Indragostitilor), 1 Martie, 8 martie & so on..

Anul acesta V-Day a fost intr-o sambata, deci un prilej minunat de a fugi intr-o mini mini vacanta, o escapada in doi, potrivita in orice moment pentru ca observ ca ne acapareaza din in ce in ce mai mult stresul cotidian, munca, grijile.. De acum doi ani de cand am petrecut un Valentine s Day de neuitat, lucrurile s-au schimbat iar eu am muncit cu drag si spor in aceasta sambata. Dar intre programari, am avut parte de o surpriza minunata din partea Lui! Iar eu i-am pregatit desertul lui preferat: cheesecake cu fructe de padure! Si nu suntem singurii care am sarbatorit, pe drum am vazut o masina plina plina de post-it-uri inimioare si mi s-a parut super dragut! 

Am pregatit insa si un machiaj special pentru aceasta ocazie, special chiar si pentru mine pentru ca am purtat ruj ROZ!

Video tutorialul il gasiti pe canalul meu de YouTube unde va astept cu mare drag si unde va rog sa va abonati! Pregatesc un concurs maaare pentru voi!

Sper ca va place si vi se potriveste, chiar daca nu purtati de obicei machiaj puternic si vreti sa incercati ceva nou sau chiar daca sunteti adeptele unui machiaj colorat, sclipicios (in sensul bun) si cat mai girly!

Va puuuuup cu rujul meu roz (Si nu va las urme pentru ca e ultra rezistent) si va las cu cateva poze!

SAMSUNG CSC 413 414

SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC

Nu va speriati de pielea mea super uscata si crapata, este un efect advers al tratamentului pe care il urmez si despre care o sa va povestesc mai multe, in curand!

Produse folosite:

Ten :

  • Baza pentru ten Make Up For Ever HD
  • Fond de ten Make Up For Ever HD
  • Corector Make Up For Ever + Anticearcan Atelier Paris
  • Sleek Face Contour Kit in nuanta Medium
  • Blush Too Faced Sweethearts

Ochi:

  • Make Up For Ever Full Cover ca si baza
  • Too Faced Chocolate Bar
  • Creion negru Technic
  • Glitter AURA
  • Eyeliner gel Rimmel
  • Tus lichid Melkior
  • Mascara L oreal Telescopic
  • Paleta Atelier Paris T22 + Flormar Brow Mascara pentru sprancene

Buze:

  • MUFE HD baza pentru neutralizarea nuantei buzelor
  • Aqua Rouge Make Up For Ever

Sper ca ati avut parte de un weekend minunat, fie ca ati sarbatorit sau nu Ziua Indragostitilor!

Lasă un răspuns

