LPG facial – Endermolift

Hello ladies,

Voua vi se pare ca a venit primavara? Mie nu mi se pare suficient de cald, vreau mai mult soare, mai multe flori si mai mult ciripit de pasarele (asta dupa ce m-am trezit, pentru ca altfel ma enerveaza un pic). Exista insa ceva ce imi place la vremea rece: tratamentele pentru ingrijirea tenului! Chiar daca parerile sunt impartite ca unele se pot face doar in sezonul rece sau din contra, pe tot parcursul anului, mie imi place sa le fac oricand, oricat! Si pentru ca tratamentul Madonnei l-am incercat deja, imi place dar (din fericire) in afara de luminozitate, alte efecte nu vad (pentru ca inca nu am riduri, yay!), m-am hotarat sa incerc si Endermolift LPG. LPG Cellu M6 pentru corp imi place, deci ar trebui sa imi placa si cel facial, mai ales ca am o slabiciune pentru masajul facial.

Aparatul arata foarte dragut, este ca un ou cu minuni inauntru:

11040304_10153134471024082_1698495022_n

Ce face acest aparat?

In primul rand, are ca scop:

  • diminuarea ridurilor si a liniilor fine
  • este foarte eficient pentru reducerea pungilor de sub ochi si a cearcanelor, datorita drenajului limfatic
  • dispozitivele se schimba in functie de nevoile clientului, iar cel mai amuzant este cel pentru reducerea barbiei duble, pentru ca e o chestie micuta care te „palmuieste”
  • regenerare celulara, super necesara dupa o anumita varsta!
  • efect de lifting, dar fara durerile caracteristice unei interventii chirurgicale
  • aspect fresh, proaspat, tanar

11020447_10153134471034082_1579561523_n

Cum functioneaza?

Endermolift LPG este in primul rand un aparat cu efecte placute, astfel incat te poti relaxa spre deosebire de alte tratamente cosmetice care prezinta un mic disconfort. Acest aparat ne poate face sa aratam mai bine si mai tinere prin faptul ca reactiveaza producerea de colagen si elastina, tenul devenind vizibil mai tonifiat!

Tratamentele Endermolift sunt numeroase si diverse, in functie de nevoile fiecaruia, eu momentan rezumandu-ma la stralucire si un pic diminuarea cearcanelor atunci cand nu dorm suficient, dar dupa o varsta cu siguranta voi apela si la tratamentele de lifting si antirid, care credeti-ma sunt uimitoare, pentru ca se vede de la prima sedinta!

Din pacate, avem si mici contraindicatii in sensul ca persoanele cu acnee severa (infectioasa), herpes si vitiligo nu pot face aceste tratamente. Dar daca aveti vreuna dintre aceste probleme, nicio suparare, gasesc tratamentul perfect si eficient si pentru dumneavoastra!

Gasiti aparatul cu tinerete la Toscana Spa, in Bucuresti pe Strada Mantuleasa, nr.2! Eu aici ma duc sa ma mentin tanara 🙂 (sufar de sindromul Otiliei)

Voi ati incercat un astfel de tratament sau va doriti sa il testati?

Nu va pup ca inca sunt racita, dar va trimit un Martisor virtual! ❤

martisor

Lasă un răspuns

