Pick N Dazzle #4

Cat de repede a venit si luna a patra din abonamentul meu (de 6 luni) de la Pick N Dazzle! Ma gandesc cu tristete ca mai am doar doua cutii dar cum am spus si in video sigur o sa imi continui abonamentul. Am facut un video unboxing un pic diferit de celelalte dar va las si cateva poze cu produsele de luna aceasta.

Pana acum cutia de luna aceasta este cea mai tare, sunt mega incantata de absolut toate produsele, drept dovada unul deja s-a consumat jumatate in doar 4 zile!

Haideti sa va arat cateva dintre produsele primite si va las la sfarsit video-ul cu mai multe detalii:

SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC cats hhhhhhhh

Sper ca v-a fost dor de mine pentru ca mie mi-a fost foarte mult dor de voi!

13 gânduri despre “Pick N Dazzle #4

  1. Buna! Ai primit o cutiuta foarte faina , fardul este preferatul meu ! Mi-ar placea ca la final sa faci un clasament al celor mai bune produse primite in PND. O zi minunata iti doresc!

    Apreciază

Lasă un răspuns

