Şcoala de Beauty Blogging L’Oreal Paris

Ştiţi cu siguranţă cât de mult îmi doream încă de anul trecut să particip la Ş
coala de Beauty Blogging organizată de L’Oreal Paris. Am participat si anul trecut la primele probe, dar nu am apucat sa trimit la timp ultimul articol din cauza licenţei care m-a ţinut foarte ocupată, astfel încât am pierdut noţiunea timpului.

Anul acesta în schimb, sunt mai hotărâtă ca niciodată să particip la cea de-a treia ediţie, şi de ce nu, visez chiar să şi câştig dar pentru asta voi avea nevoie de ajutorul şi susţinerea voastră.

bg-header4

Iubesc această iniţiativă, mai ales acum când blogosfera a explodat de informaţie, de cele mai multe ori de calitate şi când consumatorii apreciază şi recunosc ca fiind cea mai de încredere sursă atunci când doresc să aleagă cumpărarea unui produs.

Dacă vreţi să aflaţi mai multe detalii despre Şcoala de Beauty Blogging vă invit pe site-ul oficial: http://www.beautyblogging.lorealparis.ro/

Rămâneţi alături de mine căci am nevoie de susţinerea voastră!

Vă puuuuuuuuuuup!

2 gânduri despre “Şcoala de Beauty Blogging L’Oreal Paris

Lasă un răspuns

