Pensulele Roubloff

Hello hello,
De cand asteptam sa va povestesc despre noile mele iubiri (nu chiar atat de noi) – pensulele Roubloff.

Compania Roubloff a fost fondata in anul 1988, specializandu-se in crearea de pensule pentru machiaj, nail design si pictura de cea mai inalta calitate.

Auzisem de ceva timp de ele dar nu se găseau in Romania, pana acum putin timp, fiind disponibile de la targul Cosmobeauty ’15.

Din fericire eu nu am întâmpinat probleme la standul lor, tipa de acolo mi-a aratat fiecare pensula si mi-a explicat in detaliu procesul de fabricație si de ce se diferențiaza ele de alte pensule profesionale.

In primul rand, tehnologia lor ajuta la „fixarea” cat mai precisa in mana artistului, fiind mai usoare decat pensulele obisnuite.
Chiar este mult mai usoara decat o alta pensula siiii: mult mai mica (mai scurta).

2015/04/img_4132.jpg

Desi eram in febra cumpărăturilor, m-am limitat la trei pensule de care chiar aveam nevoie.

2015/04/img_4146.jpg

Prima pensula, din par sintetic de inalta calitate, este cea mai potrivita pentru tehnica eyeliner-gel sau orice textura cremoasa:

2015/04/img_4144.jpg

2015/04/img_4143.jpg

A doua pensula, din par natural (par de capra) este o pensula tip PENCIL si este incredibil de fina! Distribuie fardul exact atat cat trebuie si ajuta la diminuarea fall-out-ului chiar daca fardul este un pic mai prafos.

2015/04/img_4124.jpg

2015/04/img_4121.jpg

2015/04/img_4125.jpg

2015/04/img_4123.jpg

2015/04/img_4134.jpg

Siiii preferata mea, este o pensula pufoasa dar putin aplatizata si ador sa o folosesc pentru iluminarea arcadei si a coltului interior al ochiului folosind PP-urile Atelier Paris. Este la fel de fina si e o placere sa o folosesti. Este cu siguranta, una dintre pensulele mele preferate

2015/04/img_4136.jpg

2015/04/img_4135.jpg

2015/04/img_4138.jpg

2015/04/img_4145.jpg

Nu mai stiu exact preturile pentru fiecare dar sigur cea tip PENCIL a fost 39 lei, iar cea mai scumpa din ce am achizitionat eu 47 lei, deci preturi mai mult decat accesibile pentru calitatea lor de necontestat. (Pret de targ)

Pensulele le gasiti pe pagina de Facebook Roubloff Romania iar eu de abia astept sa imi comand un set intreg dar si o paleta din sticla organica.

Ati folosit pana acum pensulele Roubloff sau doriti sa le incercati?

Va puuuuuuup

Lasă un răspuns

