Garnier Pure Active Solutie Micelara 3 in 1 REVIEW

Hello din nou,
Cum v-a fost ziua de luni? Eu trebuie sa recunosc ca nu am fost prea activa astazi, am dormit destul de mult si in timp ce imi realizam ritualul de ingrijire a fetei mi-am dat seama ca nu v-am vorbit despre noua mea apa micelara.

Am cumparat-o imediat ce a aparut in magazinele DM la doar 15 lei, fiind foarte curioasa de diferenta din aceasta si prima varianta, cea roz.

2015/04/img_4211.jpg

Eu am tenul gras, destul de sensibil si problematic in ultima vreme iar aceasta solutie micerala este destinată tipului meu de ten.

Eu o folosesc pentru a demachia atat tenul cat si machiajul ochilor si ca o comparație a celeilalte soluții, aceasta 3 in 1, curata mult mai bine si mai in profunzime tenul.

De exemplu, fondul de ten de la Kat Von D Lock It Tattoo, este unul mai greu de curatat in profunzime insa cu apa micelara Garnier Pure Active nu mai am nicio problema si nu mai consum un pachet intreg de dischete demachiante :).

Cineva mi-a atras atenția ca are ca si ingredient alcool, iar aici părerile sunt impartite si pot face un intreg articol separat doar despre ingredientii unui produs cosmetic (atat cat cunosc), insa pot sa va spun ca pentru mine alcoolul nu este un ingredient iritant, nu am întâmpinat niciodata probleme. Aceasta este alegerea fiecaruia in functie de cum isi cunoaste tenul!

2015/04/img_4206.jpg

Veșnica mea problema cu usturimea ochilor este rezolvată, nici cu aceasta apa micerala nu am probleme ceea ce ma face sa cred ca este chiar foarte buna si la un pret mai mult decat acceptabil!

2015/04/img_4208.jpg

2015/04/img_4202.jpg

Voi ati incercat noua apa micelara Garnier Pure Active? Astept comentariile voastre privind aceasta apa micelara sau oricare alta pe care o preferați.

Vă puuuuuuup!

8 gânduri despre “Garnier Pure Active Solutie Micelara 3 in 1 REVIEW

  1. Am vazut de ceva vreme, cred ca inaine sa apara si la noi. Eram mega incantata cand am vazut ca se adreseaza tenului mixt&gras (asa cum este al meu), dar atunci cand am vazu ca are alcool… m-am pleostit imediat. Mie imi irita tenul acest ingredient, mi-l usuca si mi-l da complet peste cap, o nebunie. Imi e teama sa o incerc, better safe than sorry, dar ma bucur sa aud ca sun persoane carora li se potriveste.
    Kisses, R
    Beauty and bargains
    http://www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    Apreciază

  2. Eu m-am inteles bine cu aceasta micelara, doar ca mai pe la finalul ei parca nu mai eram multumita de cum demachia si curata tenul…se intampla sa-ti mai schimbi parerea despre un produs pe care la inceput il placi, nu?:D
    Pupici

    Apreciază

Lasă un răspuns

