De ce apar coșurile

..pe obraz si in zona urechii?

V-ati gandit vreodata cati microbi se afla pe ecranul telefonului nostru pe care il atingem constant cu mainile murdare si apoi il punem pe fata?

2015/04/img_4329.jpg

Ei bine, eu mi-am dat seama ca majoritatea coșurilor care imi apar in zona de langa ureche (pe obraz) sunt in mare parte din vina telefonului. Oricat de mult te-ai spala pe maini si oricâte produse de dezinfectant ai folosi, tor atingem telefonul (ca asa e era tehnologiei) non-stop.
Eu cel putin vorbesc foarte mult la telefon si cand nu vorbesc, clar sunt non-stop pe Facebook, blog, mail, mesaje & co.
Asa ca mi-am facut un obicei din a-mi sterge destul de des telefonul (m-am gandit si la un flip cover dar tot nu e 100% eficient) si incerc sa folosesc mereu căștile pentru apelurile telefonice.

Cum il sterg?

In primul rand am protecție de sticla pe ecranul telefonului deci cred ca pot sa pun cam orice solutie. (Am inteles ca fiecare tip de telefon s-ar curata intr-un anume fel si ca putem afla asta de pe site-ul oficial al mărcii telefonului. Eu am iphone si cica nu am voie sa dau cu soluții cu alcool pe el. Stiti cat imi pasa? Eu vreau sa fie curat, sper ca protecția-geam ma apara de belele).

Nu dau direct cu soluția pe ecran caci nu sunt foarte îndemânatica si sigur va ajunge pe unde nu trebuie asa ca folosesc un puf de Touch (dezinfectant de maini, pe care il am mereu in geanta) si apoi curat ecranul telefonului cu acel șervețel pana cand mi se pare mie ca e curatel. La fel si pe spate, sa nu migreze microbii si gata, ma simt mai in siguranta.

Multumesc fondului meu de ten ca se ia pe telefon astfel incat mi-a trezit aceasta revelatie cand l-am vazut.

V-ati gandit deja la asta, nu-i asa? Daca mai aveti vreo metoda de curatare, va rog shareuiti si cu mine, aici in comentarii, sa vada toata lumea! Faceti un bine!

Vă puuuuuup

3 gânduri despre “De ce apar coșurile

  1. Mmm da! Nu stiu ce sa zic. Tot ceea ce atingi are microbi. Daca o iei asa cand faci curat si dezinfdctezi telefonul ar trebui sa faci același lucru cu clanță de la usa care si ea este purtătoare de microbi.
    Nu vreau sa iti zic cati microbi zac pe bara de care te tii in autobuz. Este bine sa tii microbii la distanță dar nu cred ca este bine sa exagerezi. Organismul mai alunga si el o mare parte. Referitor la Coșuri de la telefon …. nu am vazut sa imi apară asa ceva
    http://www.rokolla.blogspot.ro

    Apreciază

Lasă un răspuns

